KAPIMDAKI ADAMLAR

28 1 0
                                    

Evet bugün cumartesi okul yok sabah kalktığımda saat1.30 du yemeğimi yedim. Dışarıya baktım oda ne kapının önünde 3 adam ve simsiyah bi araba.

Fitness a gitmem gerekiyordu hemen hazirlandim. Son olarak eyeliner çektim ve evden çıktım. Adamlar bana bakıyorlardı biri kumsal hanım buyrun bizi AYAZ bey yolladı istediğiniz yere sizi biz goturucez dediler. Cevap vermeden yürüdüm ama sanki beni zorla arabaya soktular gibi ne dersem beni takmadilar.

Nereye gideceğimi bile sormadan beni bi eve getirdiler kapıyı o açtı ayaz allahım ben napicam beni bi sandalyeye bağlanmadan otutturdular. Ama her yeri kilitlediler onu masa iki mum ve muhteşem yemekler koydular.

Ayaz ve ben yemeği yedik ve ayaz a niye burdayım dedim oda çünkü ben seni istiyorum dedi. Off çattık..

Ayaz bana beni çok sevdiğini söyledi. Yasaklarının kıpkırmızı olduğunu hissettim.

Ayaz beni fitness salonuna götürdü. Benim oraya gidicegimi nerde biliyordu? Buna o soruyu sordum. "Seni günlerdir takip ediyorum" dedi. Ya yuhh

Her neyse fitness tan çıktım ve kapının önünde arabasıyla beni bekliyordu. Birlikte bebek sahilde biraz yürüdük sonra haydi luneparka gidelim dedi.

Luneparkta donme dolapa bindik. Icimden en ustte durucagi geciyordu bi kac tur attik. Aman tanrimm. Durdu. En usttemiyiz diye baktigimda malesef yanildim en allatiz. Bittigini anladim ve indik. Ayaz haydi gondala binelim dedim. Gondola bindik. Gittikce hizlaniyordu. Cok hizli ve zipliyorum. One dogru dusmekten cok korkuyorum. Tam ucuyordumki kendimi ayazin kollarinda buldum. Nefesini hissediyordum. Inanmiyorum ayaz beni optu.

Ben bu çocukta etkileniyorum sanırım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIZ ARKADAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin