2. osa

319 28 0
                                    

E:Kus sa nii kaua olid?
Ta näis väga murelik.
M:Meie uus naaber küsis, kus lähim pood on.
E:Aa. Meil on uued naabrid või?
M:Jah. Meie majast kolm maja vasakule. Neljas maja. Meie majaga arvestades.
E:Ei tea, kes kolisid. Arvatavasti mingid rikkad. See maja on ju üli ilus ja suur.
M:Mhm. Viis poissi.
E:Ainult poisid?
M:Ma ei tea. Nägin ainult viit poissi.
Asetasin koti lauale ja läksin oma tuppa. Võtsin läpaka ja läksin facebooki.
Seal polnud midagi huvitavat ning logisin välja. Võtsin telo ja hakkasin High School Storyt (see mäng on päriselt ka playstores olemas) mängima. Arsti kutsus ema sööma. Sõime koos lõunat. Meil on see puhkepäeviti alati tavaks.
Seekord oli ema teinud pastat. See oli väga maitsev. Ema teeb väga häid sööke.
Kui lõpetasime, siis pesin oma taldriku ära ning läksin oma tuppa. Kui kell sai kuus, siis otsustasin minna maja ees meie hoovis olevale kiigule.
Mulle meeldib seal õhtuti olla. Läksin kapi juurde ning võtsin sealt sinise pika varrukaga pluusi, musta värvi jaki ja musta värvi teksad. (Pildil).
Läksin õue. Võtsin muidugi telo kaasa. Istusin kiigule ja hakkasin kiikuma. Siis ütles keegi mulle tere. Vaatasin värava poole. Seal seisis Niall.

Siin siis uus osa teile. Loodan, et meeldis.

Selline on elu (One Direction fanfic)Where stories live. Discover now