Yeni bir başlangıç için yeni bir sayfa

60 4 1
                                    

  Bugün benim için çok önemli bir gün çünkü bugün en sevdiğim okulum kapanıyor ve koca bir yaz tatili beni bekliyor.Evet koca bir yaz tatili eziyet ve hizmet dolu çünkü ben talihsizim bir  talihim olsaydı anam beni doğurmazdı ve beni bırakıp bu göt kafalı dayımın yanına bırakmazdı,adam bana resmen hayvan muamelesi yapıyo ya rabbim. İki Benim günahım ne yaaa anam bana hamileyken haram lokma yemiş sonra tövbe mi etmemiş ki abaca. Neyse neyse  hadi tanışalım ben Liya kılıç ve 16 yaşındayım 1.67 boyundayım (kısayım lannn!!) ve  kılıç kolejine gidiyorum hemide beleş çünkü okul amcamın ama o beni sevmiyo yani kabul etmiyo babamın ölümünden sonra ben bıraktı sanki ben öldürdüm amk.yani ben ağlamasaydım annem beni kucağına alma çalışmasaydı şu an çok mutlu bir ailem ola bilirdi ama elde olan bu ne yapıcan.?Aa durun bir dakika telefon çalıyo.
                                         "Kimsiğğğ"resmen anırdım zaten kim olduğuna bakmadan açtım bi kötü hissedim galiba yok hem o hangi curretle Liya kılıç'ı rahatsız ediyo.              

"Benim liya biricik dayın" dedi o soğuk sesiyle,yaa bak yine midem bulanmaya başlıyo bi kalbim sıkışıyo mu ne öff
"Efendim dayıcığım"dedim mide bulantımı saklamaya çalışarak,bu nedir yaa bir insanın sesi bu kadar mı itici olur arkadaş.

"Çabuk eve gel seninle  bir şey konuşucaz". Hayır ne konuşa bilirsin ki benle hiç suratıma bakmıyor şimdi.    benle bir şey konuşacakmış.

"Tamam 30 dakikaya ordayım"dedim ve bir şey demesine izin vermeden telefonu yüzüne kapattım,evet o konuştuğum kişi dayım Ertuğrul ersalan öykü ersalanın (annem)  abisi .
Eve vardığımda bütün ev halkı salona toplanmıştı " ne oluyo burda?" Diye  sordum hemen,"geç otur şuraya liya seninle önemli bir şey konuşucaz".

"Evet dayı seni dinliyorum ."dedim çok merak ediyorum ne zırvaliycak  yine."bak liya ben sana 5 yaşından beri bakıyorum..."dedi ve devam etti,"bu yüzden ben sana daha fazla bakamicam ve seni halanın yanına antalya'ya gönderiyorum ve seni hayatımızdan çıkmanı istiyorum..." İstiyorum'dan sonrası yok ne demek hayatımdan çık ne demek??? Ama bi bakıma iyi en azından halam bekar ve beni seviyo  zaten 27 yaşında ve aramızda 11 yaş var yanı bazı konularda anlaşabiliriz diye düşünüyorum yani umarım öyle olur zaten isimlerimizde uyuşuyo Liya ,mira
Bence tatlı olur.abii en iyisi antalya lann boru değil, dayıma 'anneannem  güzelmi'bakışı attım ama herif kıt anlamadı."peki ne zaman gidiyorum" diye sordum sevincimi gizleyerek."bu akşam saat 20:00 da uçağın var biletini aldım hadi git şimdi hazırlan"dedi Vayy ALLAH razı olsun biletimi almış hadi yine iyisin liya.

4 saat sonra
"Yav he he ....he he ..tamam....ya bi git seni piçaklarım ... Lan malmısın.....hee olur gel amk gel sende gel murat da gelsin selin'de gelsin ..... Tamam kapatıyom"dedim ve  kapattım mink arkadaş gurubumuzun 3.üyesi idil,1.si tabikide ben zaten biz 4 kişiyiz murat selin idil ve ben en tatlı ve zeki olanları,neysede bakalım uçakta şimdi kalktı zaten şimdiden canım sıkıldı benim yaaaa öfff be neyse o değilde bakalım bizi şu antalyada neler bekliyo..

Multimedia- liya kılıç

Çatı katıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin