Rüzgar saçlarımı okşarcasına esiyordu . Gözlerimi kapattım ruhuma işlemesine izin verdim. Ruhumu ve bedenimi tanıştırmak istiyordum . Yavaşça dokunmaya başladım bedenime . Bu benim . Yıpranmışlık dolu her zerreyle yüzleşiyordum . Gözümden süzülen tek bir damla gözyaşını yakalama çabası içinde bulunmadım . Acizlik göstergesiydi belki . Yada korku Ama bu benim . Bedenimin sınırları içersinde kendimi ifade edebildiğim tek yol bu . Her nefeste vücudumun parçalara ayrıldığını hissediyordum .
Düşünceler hırçın bir deniz gibi beni ordan oraya sürüklüyordu . Benliğimi buluyor muydum yoksa tastamam kayıp mı ediyordum ? Kararsızlık benim de yaşantımın yoldaşı olmuştur . Kimi zaman sıradan kimi zaman ince bir ipte yürüme hissi veren bir yoldaş .
Çalan telefon beni zihnimin en derinliklerinden kolumdan kavrayarak yüzeye çıkardı. Uzun süre nefes almamışcasına derin bir nefes alıp gözlerimi hızla açtım. Kendime gelene kadar telefon susmuştu . Bilinmeyen numaraydı .
Yüzümü ellerimle ovup kendimi toparlamaya çalıştım . Duş almak için banyoya yürüdüm . Hayat o kadar hızlı ilerliyordu ki durup aynaya saatlerce bakıp bana ait olan yüzü tanıma fırsatı vermiyordu . Yada ben kendimden kaçmak için bahaneler üreten bir makinaya dönüyordum . Belkide gözlerimin arkasında asılı kalan geçmişimden kaçıyorumdur . Bilemiyorum ... Göz altı torbaları , kaz ayakları , hafiften belirginleşen çizgiler ... Bunların hayatımın en büyük sorunları olmasını dile(ni)rdim . Anlımda sağ kaşımın üstündeki altı dikişli derin yaraya dokundum . Bedenim sindirmişti yarayı yıllar sonra . Ruhum ilk günkü gibi kanıyordu oysaki . 35 yıl boyunca birbirinden ayrı yaşayan ruhum ve bedenim ... 35 yıl , 420 ay ,12.600 gün . 35 yıl önce milyonlarcasından birinci olupta bir kaç insana gücünün yetmemesi ne garip .Banyodan mutfağa geçip bir elmayla salona döndüm . Telefonumu kontrol etmek üzeri uzandığım anda bir mesaj geldi . Mesajı açtığım an esneme hızlı vurulan bir güç hissettim dizlerimin üzerine çöküp var gücümle bağırmaya başladım . "Bu sadece bir oyun prenses "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geriye Dönüş
ChickLitTene , bedenin indirgendiği 'et'e , kadın olmaya ve çocuk cinsel istismarına dair ... 35. yaş gününde duyduğu tek bir kelimeyle çocukluğunda yolculuğa çıkar . Gün yüzüne çıkan iğrençlikler yanında geçmişi de getirir . Bundan sonra hayata adapte o...