Totul incepe cu un ,,Buna"

60 2 0
                                    

Luni-1 iunie,-ora 7:00

O zi ploioasa. Ma pregatesc sa plec la liceu. Ma imbrac cu o pereche de pantaloni,o bluza larga si tenisii mei preferati,mananc ceva si plec .Dupa 30 de minute de mers prin ploaie,ajung intr-un final la liceu.Cand sa deschid usa clasei mele,aud o voce ciudata in spatele meu. Era Ash... baiatul mai mare cu un an decat mine,baiatul de care imi place..

Ash,este baiatul acela caruia ii place sa se joace cu focul,care nu ia niciodata in serios nicio fata, dar care traieste inconjurat de grupul lui de prieteni.

-Hei,Emm!(Imi spune vocea ciudata din spatele meu.Era imposibil sa nu il cunosc dupa vocea lui perfecta ).

-Buna Ash!

-Emm, vreau sa te intreb ceva dupa ce terminam cursurile de azi !

(Nu imi venea sa cred ca Ash vorbea cu mine..parca totul era un vis )

-Ok,dupa ce terminam cursurile te voi astepta in fata clasei tale.(ii spun eu cu o voce timida si inca mirata de ceea ce mi s-a intamplat ).

Orele nu mai treceau odata,simteam ca timpul statea in loc .Nici macar nu eram atenta la ce vorbea profesorul de istorie .Inca ma gandeam la ceea ce imi spusese Ash . Oare ce voia Ash sa ma intrebe ?Oare a aflat ca il plac ? Mii de intrebari fara raspuns imi treceau prin cap .

Sfarsitul orelor. Ma duc nerabdatoare sa il astept pe Ash in fata clasei lui.Intre timp apare prietena mea Karla . Ii povestesc pe scurt ceea ce se intamplase cu cateva ore in urma iar pleaca lasandu-ma sa il astept pe Ash.

Se cam lasa asteptat.Dupa 10 minute de asteptare,il zaresc pe Ash pe coridorul liceului ,venind spre mine.Ochii aia caprui si parul lui blond absolut perfect ma omorau.

-Am revenit ! imi spune Ash.

Uite ce voiam sa intreb .Ai vrea sa iesim in seara asta undeva ?

Omg! nu imi venea sa cred.Ash tocmai ma invitase la o intalnire ?

-Noi doi ? Sa iesim ?

-Da,de ce nu ? Incep sa simt unele lucruri pentru fata pe care o am in fata mea,in momentul asta !

-Serios? Iti bati joc de mine ?

-Nuu. De ce as face asta ? (se uita fix in ochii mei si ma ia de mana ).

-Nu stiu ce sa spun..

-Haide,o simpla intalnire . Deci asa ramane .Vin sa te iau la 20.00

-Ok..ii spun eu timid .

-Nu vrei sa te duc acasa ? Nu as vrea sa te uzi pe ploaia asta .

-Fie...daca esti tu amabil.

-Masina mea e parcata la o strada distanta de liceu . Haide vino cu mine pana nu ne udam mai rau.

Ajungem la masina,imi deschide usa si pornim spre casa mea. Dupa 10 minute de mers,ajungem in fata curtii mele.Cand sa cobor din masina,Ash ma saruta pe obraz. In acel moment simteam cum fluturii din stomacul meu incep sa se agite . Imi iau la revedere de la Ash si ma duc sa ma pregatesc pentru intalnire.

Dependenta de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum