Mai era o ora pana sa vina Ash sa ma ia de acasa .Eram foarte agitata . Nu stiam cu ce sa ma imbrac,toate hainele mele erau imprastiate prin toata camera. Dupa multe probe,ma hotarasc sa imi iau o pereche de blugi , o
camasa cu buricul gol si bineinteles niste tenisi negri .Ora 20:00.Ash ma astepta in masina . Imi iau la revedere de la mama si plec emotionata spre masina lui Ash.
-Buna,buna !(imi spune Ash mirat)
-Heii !
-Esti foarte frumoasa in seara asta !
-Mmmmultumesc . (ii spun eu mirata)
Deci,unde mergem in seara asta ?
-E o surpriza.
-Ok.
*
Ajungem la un karaoke . Nu stiu de unde a aflat Ash ca mie imi place sa cant . Si acum sunt uimita .
-Waaw . De unde stiai ca imi place sa cant ?
-Ehhh,stiu multe despre tine Emm.
Intram?
-Sigur ca da.
Intram in local . Toate privirile erau atintite asupra noastra . Ne asezam la prima masa unde era si Josh,prietenul cel mai bun al lui Ash.
-E frumoasa iubita ta,si va sta bine impreuna !( spune Josh razand )
-Multumim ,dar nu e cazul.Suntem doar prieteni !
-Deocamdata.( ii spune Ash ).
Incerc sa schimb subiectul,si ne asezam pe scaune . Comandam 3 sucuri de portocale si cate o inghetata si suntem atenti la fata de pe scena care canta .
Nu stiu cum a facut asta,dar dintr-odata Ash era pe scena . Nu stiu ce voia sa faca dar ma amuza .
-Atentie ,o clipa! Vreau sa o invit pe prietena Emm, sa ne cante o melodie.Sigur o sa va placa.
-Ce ? Esti nebun ? Cum sa cant eu aici ? Imi e rusine...
Dupa multe insistente am urcat pe scena si am inceput sa cant o melodie care imi placea foarte mult. ,,Love me like you do",Ellie Goulding.Refrenul era preferatul meu:
So love me like you do, love me like you do
Love me like you do, love me like you do
Touch me like you do, touch me like you do
What are you waiting for?*Ash povesteste
Era atat de frumoasa . Lumina reflectoarelor ii faceau ochii sa straluceasca atat de tare incat ma orbea. Nu stiu ce se intampla cu mine,poate ma indragosteam de Emm.
*Emm povesteste
Am avut atatea emotii pe scena incat mai aveam putin si lesinam,dar totul a iesit foarte bine .Am inceput sa cant iar Ash nu isi mai lua privirea de la mine. Se uita fix in ochii mei.
-Ai fost minunata. (imi spune Ash uitandu-se fix in ochii mei )
-Multumescc .
-Nu vrei sa mergem intru-un loc mai linistit?
-Bine,haide . Unde ma duci ?
-Te voi duce intr-un loc foarte special pentru mine.E o surpriza.
Plecam spre masina. Dupa 20 de minute de mers,ajunge pe un deal. Ash,opreste masina si imi spune sa coboram.
-Asta e surpriza ? (il intreb eu nedumerita)
-Da aici vin mereu si privesc stelele cand sunt fericit .
-Si esti fericit ?
-Normal.
Ai acceptat sa iesi in seara asta cu mine . Sunt cel mai fericit.
*Ash imi spune sa ne asezam jos sa privim stelele. Isi pune mana dupa gatul meu si timp de 5 minute nu scoate nicio vorba. Dupa cele 5 minute de liniste deplina, ma saruta.( Omg ! nu imi venea sa cred . Ash tocmai ma sarutase? Cat asteptam momentul asta )
-Ce inseamna asta ? (ii spun eu )
-Inseamna ca suntem iubiti.
-Iubiti?
-Da,dar nu trebuie sa stie nimeni inca. Nici macar prietena ta .
-Nu am mai apucat sa spun nimic.
-Haide,sa te duc acasa ca e tarziu.
* Ajungem in fata casei mele iar Ash ma saruta de plecare .
-Ne vedem maine la liceu,Emm .Noapte buna !
-Noapte buna,Ash.. (si intru in casa )
Heiii! sper ca va place acest capitol. E prima mea carte .Astept sugestii sau intrebari din partea voastra. Ce credeti ca se va intampla in urmatorul capitol ? Vor afla prietenii lui Ash despre relatia lui cu Emma ??