Gereğinden Fazla Sakin

92 4 1
                                    

Aman Tanrım! Gök delinmiş olmalıydı evimin bulunduğu ıssız ve karanlık sokağın içine güneş doğmuşçasına aydınlatan şimşeklerin ışıklarıyla uyandım. Veya ben öyle sanıyorum zira dışarıda öyle bir ses var ki o seste uyumak için sağır olmak gerekir. Soğuk bir Aralık akşamıydı ve şömine sönmüştü buna rağmen heryerimden terler aktığını hissettim ama neden ? Acaba bir kabus mu görmüştüm yoksa şimşeklerden korkup koşa koşa annesinin yanına giderek ağlayacak bir koca bebekmiydim ben.Annem yıllar önce ölmüştü ama o hayattaykende birşeylerden korkup ona sığındığımı hatırlamıyorum. Cesurdum ben evet! Böyle yetiştirilmiştim bebeklikten beri korkusuz,cesur ve acımasız olmalıydım yoksa hayatta kaybederdim bana sürekli bunlar söylenirdi bende söylendiği gibi biri oldum. Ancak gereğinden fazla acımasız,gereğinden fazla soğuk kanlı. Herhangi bir zamanda canınız sıkıldığında dışarı çıkacak birilerini mutlaka bulursunuz ancak bu benim için geçerli değil. Lanet olası insanlar o kadar aptal ki ! Tahammül edemiyorum 2 katlı pekte büyük sayılmayacak (ama kabul etmeliyim ki civardaki evlere göre büyük) bir evde yıllardır tek başıma yaşıyordum. Bu eve benden başka sadece bana ihtiyacı olan bikaç kişi girdi. Onun haricinde ne bir kadın,nede bir başkası. Pekala bunları düşünmeye dalarken uykumda artık yakalamayacağım bir uzaklığa kaçmıştı. Yataktan çıkıp köşedeki şömineyi yakmanın ardından işlerime kaldığım yerden devam etmenin vakti çoktan gelmişti...

Normalde önümü zar zor gördüğüm odamda şimşeklerin ışıkları sayesinde sanki gündüzmüşçesine rahatlıkla ilerleyip çalışma masamı buldum. Ama şişmşeklere güvenemezdim gidip ışıkları acmak ve şömineyi yakmak icin için hala vaktim var gibiydi. Her neyse o işide tamamladıktan sonra artık masamın başına oturabilmiştim. Size şundan bahsetmeden geçemeyeceğim masa o kadar dağınık ki eski davanın dosyaları,yeni davanın dosyaları,lanet olası hamamböceği ölüleri,ne zamandan kalma çay lekesi,üstüne üstlük masanın tam altında ki tahta döşeme çürüyüp kırıldığı için açılan bi çöküntü.Birkaç gündür masama ve odama uğradığım pek söylenemez .Polis teşkilatı ile beraber dava için bölgeyi gezip duruyor sonucunca elimizde koca bir sıfır ile dönüyorduk. Bana sorarlarsa anlamsız bir dava ile başbaşayız bunu biz değil akıl sağlığından sorumlu doktorlar çözmeli. Yada bilirsiniz işte şu paranormal şeylerle uğraşan kaçık tipler. Genede teşkilat benden bu konu üzerinde araştırma yapmamı istedi. İzin verin size söz konusu dava hakkında birkaç bilgi vereyim. Herşey Dailyson Çiftliğinin bulunduğu köyün sakinlerinin ihbarları üzerine gelişti. Çiftlik sahibinin tatil için bi yerlerde olduğunu çiftliğin tamamen boş olmasına rağmen oradan garip sesler geldiğini söylüyorlar. Tanrım! Bi avuç kaçık için koca teşkilat gereksiz bir konuyla muhattap oluyor. Belki bir işler çeviriyorlarda gizlenmesi için bizi bununla uğraştırıp meşgul ediyorlar ha ne dersiniz ? Bu da bir ihtimal. Evet köylüler haklı olabilir belki hakikaten birşeyler dönüyor da olabilir ancak bölge taraması yaptığımızda çiftlik bahçesinde ve köyün etrafında hiçbir ize rastlamadık. Çiftlik binasına ise henüz giremiyoruz bayan Dailyson'un tatilden gelmesini beklemeliyiz,kadıncağızın evine paldır küldür dalamayız ya ! Bayan Dailyson'a ulaşamadık,yerinde durmadığından olsa gerek zengin bir kişilik tabi. Neden bizim gibi kafasını bu tip işlere takarak değerli zamanını boşa geçirsin hayat ona güzel. Bizler ona hizmet ediyoruz eziliyoruz. Bu düşünceden kendimi bi türlü geri alamadım zenginler gezip tozarken bizler çalışıyoruz biz sadece haftanın bir günü dinlenirken onlara yılın hergünü tatil. Biri adalet mi dedi ? O yok adalet insanlık boyunca sadece terim olarak vardı. Gelgelelim bayan Dailyson yarın erken saatlerde çiftliğe dönüyor. Fırsat bulmuşken gidip bir kaç soru sormanın ve evi gezmenin tam sırası.

Önümde dosyalar kafamda derin düşüceler ile işime odaklanmaya çalışırken kapının çalması ile irkildim. Kapı öyle çalmıştı ki benim gibi soğuk kanlı bir adamı bile ürkütmeye yetmişti. Gecenin bu saatinde böylesine bir havada kim beni görmek için gelebilirdi ki. Ciddi şeyler dönüyor olmalıydı belli ki gelen adam veya kadının önemli bir derdi vardı hemde telefonda anlatılamayacak cinsten !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çiftlik MezbahanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin