OKUL BİTER VE HUZUR...

26 7 0
                                    

Ders bitmek üzere artık, rahatlıkla eve gidip, teen wolf izleyebilirim derken, Ayça birden beni dürtü ve " kanka artık teen wolf izliyebiliriz "dedi "hıhı" diyerek biraz tersledim, çünkü çok yorulmuştum yani 4 ders üst üste kimya işlemiştik, birden sınıfta müdür girdi ve tüm dikkati üzerine çekmişti birden konuşmaya başladı...

" Sayın Öğretmenlerimiz ve Sevgili Öğrencilerimiz bildiğiniz üzere okulumuz tadilata girecek dolayısıyla sizin ogreniminiz yarım kalacak ama sizin öğreminiz yarım kalmazın diye sizi başka koleje arkarıcaz " sınıftan yaaa , ama , nasıl biz okulumuzu bırakmak istemiyoruz diye sesler çıktı. arkasına dönen gizem hemen konuşmaya başladı "ayy kızlar acaba hangi kolej, ay düşünsenize bide doğa kolejiye gidiyoruz " dedi

AYÇA: süper olur ya, orada çok taş çocuklar var.

GİZEM: aynen süper olur ya.

dedi sonra ikisi birden bana dönüp konuşmamı beklediler ama ne daş çocuklar umrumdaydı ne okul, benim için farketmez sonuçta oraya partiye gittmicez okumaya gidicez şu an umrumda olan tek şey var o da acaba, teen wolf başlamış mıdır ? diye düşünürken ayça beni dürtüp "ee sen ne düşünüyorsun arzu " dedi.Bende birden kekelemeye başladım.

BEN: ne ne nasıl yani neyi düşünüyorum ki, ayyy devreler yandı her neyse şu an benim tek derdim teen wolf izlemek oldu mu!! dedim.Ayça tam birşey söyleyecekken müdür yeniden konuşmaya başladı.

" Mızmızlanmayı bırakın biz sizden sadece geçici süreliğine orada kalmanızı istiyoruz ,ve ayrıca orada deniz kolejinin nasıl bir zeka olduğunu ve nasıl iyi terbiyeli öğrenciler olduğunu gösterin."

hehe hehe ya artık eve gitmek istiyorum. bu müdür de, allahım sen şu müdürü Peter 'a yem et amin. Neyse sonunda susmuştu ve sınıftan kıvırta kıvırta çıktı, ve 2 dakika sonra zilde çalmıştı ; sonunda eve gidiyorum teen wolf başladı mı diye saatte bakayım derken, neeeeeeeee saat 16:57 hemen kitaplarımı çantama koyup koşarak sınıftan çıkmıştım herkese çarpa çarpa kosuyordum tabi, insanlar arkamdan bana "dikkat et malmısın ya kızım" allahım, allahım sen bana sabır ver dedim ve arkama dönüp o bitçe bağırdım " dua et teen wolf başlıyacak seninle uğraşmam yoksa burada seni Derek , Peter ve Scott' a parçalatır sonrada Stiles'ın içindeki tilkiye yem ederim tamam mı" dedikten sonra arkamdaki çocuk bana, uzaylı görmüş masum köylü gibi bakıyordu. Neyse zaman kaybetmemeliyim derken okul kapısının oraya gelmiştim geçmiştim bile , o da ne yaaaaaaaa hayır olamaz teen wolf 'u düşüne düşüne yanlış yoldan geldim ufff salak mısın kızım ya evinin yolunudamı unuttun dedim kendi kendime ve zaten saat 17:09 du bu sinirle biraz daha yürüdüm ve kaldırım kenarında oturup ağlamaya başladım.

YENİDEN  BAŞLAMAK..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin