HAYAT

109 15 3
                                    

Hayat kimilerine göre lüzumsuz kimilerine göre ise drama yer verilmeyen acımasız bir düzen.... Çoğu zaman ne olduğunu , nereden geldiğini veya ne yapdığını bilmez insan. Gün boyu sürekli doğanın bize bahşettiği düzene zorunlu uyarak hareket ederiz aslında ne yapdığımızı gerçekden bilmeyiz. Şimdi aynanın karşısına geçin ve kendi yüzünüze gerçekden bir bakın. Şimdi ben öyle piskoloji kitapları gibi şunu yapın bunu yapın demiyicem ama bi gerçekden bakın gözünüzün rengine,saçınızın rengine,burnunuza,ellerinize. sonra bide hislerinize bakın mesela aşık olduğunuz insan....
Ona ne kadar yakınsınız, onu ne kadar seviyosunuz,onu tanıyın ama sadece tanıyın yani aşık olmayın. Evlenmek böyle bir şey olsa gerek işte tamda bu noktada insan gerçekleri görür ve yaşar .hani bağzen bi kahve yudumlarsın , bir şarkı açarsın ve susarsın çünki o şarkı senin söylemek istediğin her şeyi söyler aslında. Eeeeee ne olacak şimdi okudun ,mesleğin elinde ,evlisin hemde çok sevdiğin biriyle,hatta bir de dünyalar tatlısı bir kızın var. Peki insan şimdi ne olacak????????
Bu soruyu kendime senelerce sorarım ne olacak yani bunun sonu sadece yaşayacak ve sonra da ölüp gidecekmiyiz??? Peki biz bunları yaparken ne olacak ? Sadece diğerki bölüme kadar düşünün okullarda öğretmenlere neredeyse tapıyoruz ,ders çalışarak gençliğimizi yaşıyamıyoruz ,sabahın köründe okula gidiyoruz ,kahvaltı bile yapmıyoruz,sınavdan sınava giriyoruz,sürekli ispat edilmiş şeyleri öğrenip lüzumsuz şeyler ile beyinlerimizi dolduruyoruz, parası olan yaşıyo olmayan sürünüyo peki bu kadar şey olurken biz bu hayatın ve dünyanın neresindeyiz dünya içinde kendimiz içinde büyük bir şey yapmayı beklemelimiyiz yoksa çürüyüp adımızı 2 kuşak sonra unutturmalımıyız???????
Sevgilerle SENA ŞANLI

HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin