Inleiding & Hoofdstuk 1

200 8 1
                                    

Hi! Dit is mijn eerste verhaal op wattpad, en ik moet alles nog een beetje ontdekken. Tips zijn altijd welkom! xo.

~~~~~~~~~~

Yasmin Danfort's POV

Op school zit ik in de aula, te wachten op Selena. We zitten altijd aan het zelfde tafeltje. Hehe... daar komt ze aan! ze gaat op de stoel naast me zitten "Hoi Yas!" "Hey." zeg ik niet al te enthousiast. "Wat is er?" Vraagt ze. "We hebben een nieuw meisje in de klas, Phoebe." Selena vraagt of ze aardig is. De domste vraag die je kunt stellen.... Ik bedoel luister naar de naam, daar klinkt toch niks aardigs aan!? Daar komt Phoebe aan. BLEW!....... Ze gaat bij ons aan tafel zitten. Ik kijk haar met een moe gezicht aan. Als Selena en Phoebe een beetje zitten te kletsen, pak ik mijn flesje drinken en mijn appel, en laat ze nog ff lekker kletsen tot de bel gaat.

Selena Gomez's POV

In de klas ga ik naast Phoebe zitten. Ik vind haar erg aardig en ze kan leuke grapjes maken. Yasmin vond haar niet zo geweldig. Ik vind haar zo leuk, ik bedoel luister naar haar naam...., dat klinkt toch leuk!? Moet je horen: zegt Phoebe "die jongen daar links, heeft me voor vrijdagavond 20.00 mee uit gevraagd, hoe geweldig!" Aan de tafel voor ons Yasmin. Ze let niet op ons en kijkt op het bord, voor het huiswerk voor morgen en schrijft het op in haar agenda. Ik kijk stiekem mee in haar agenda en kijk of er nog bijzonder heden zijn, die we samen gaan doen deze week. Als de les begint, kijk ik uit het raam want de les van Mr. Drolmans begint. (echte naam is Holmans) Nou ja..... Whatever!  in de wolken zie ik een wolk in de vorm van...... een hartje! Die past bij mij en Yasmin, als ze het teminste leuk vind, dat ik met Phoebe omga.

Yasmin Danfort's POV

Als de les van Mr Drolmans is afgelopen, pak ik mijn tas. "Ga je met ons mee naar de snackbar"? vraagt Selena."Nee bedankt, we gaan vanavond vroeg eten". "Jammer" zegt Phoebe op een blije manier. Thuis loop ik naar mijn kamer zet mijn computer aan en ga op Twitter. Ik plaats een tweet op mijn acount: "Nieuw meisje in de klas, Phoebe". "Zo verstuurt"! 

Phoebe Bantson"s POV

"Ben ik blij dat Yasmin niet mee is gegaan". "Ze denkt alleen maar aan haarzelf en Selena, echt een egoïst"! Ik pak mijn tas en loop samen met Selena naar buiten. "Tot morgen", roepen we teglijk. Thuis ga ik op Twitter. Ik zie dat Yasmin een tweet heeft gedaan: "Nieuw meisje in de klas, Phoebe". "Pfff...... is dat alles, nou dan weet je ook echt hellemaal niks over mij"! Ik pak mijn kladblok en teken iets: een poppetje met haar, kleren, ogen enzofoort. Ik kijk het poppetje na "Lelijk"!!!

Selena Gomez's POV

"Vandaag was echt een rare dag". Ik lig op mijn bed en denk aan vandaag. Dan zet ik mijn laptop en ga online op Twitter. Ik kijk naar de tweets van Yasmin. Ik ga ook op Skype en kijk of Yasmin oline is. "Yes"!!! ze is online, ik bel haar meteen. "Wat"!!! ze wijst me af! dat kan toch niet. Wat heeft ze?.......... Nou ja laat dan maar, ze is waarschijnlijk gewoon moe!

Ontvoering ft. Selena GomezWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu