PART3

184 12 0
                                    

Appa min neul terus membuka pintu...

"Annyeong En Shin.. lama kita tak berjumpa lepas tamat belajar kan.."sapa En jeon sambil memeluk En shin iaitu sahabat lamanya..

"Hahah.. tu lah lama kita tak jumpa.. makin hensem kau ya sekarang...".Appa min neul

"Haha..kau apa kurangnya.. mana anak perempuan kau tu.. mesti cantik kan.." kata En jeon dengan tidak sabar untk melihat bakal menantunya...

" ada kat atas tu... tengah bersiap.. hah?? Apa lagi masuklah.. jemput anak dan isteri kau sekali." Kata appa min neul..

Di Meja Makan

"Min neul sshi~~ cepat turun ni.. diorang dah sampai" jerit omma dengan lembut..

" ya.. min min nk turun la ni //sambil turun tangga dengan pantas// entah macam mana min neul tersalah pijak.. membuatkan min neul hilang imbangan dan nak jatuh.. matilah aku" rintih hati min neul...

Min neul rasa macam dipeluk oleh.seseorang.. dia membuka mata dan terkejut melihat lelaki yang memeluk pinggang dia dengan erat sekali (OmO!! So sweet)

" gu..gu..mawo" ujar min neul dengan gagap..

" hahah.. baguslah kalau diorang dah rapat macam ni kan.." ujar appa dan omma mereka..

Min neul terus lepaskan diri dari pelukan jungkook dan pipinya mejadi merah sedikit kerana malu...

"Comel jugak dia ni.. " ujar jungkook dalam hati sambil tersenyum..

" bila kita nak khwinkan diorang ni???" Tanya appa min neul

" apa kata lusa... kita cepatkan" kata appa jungkook

Jungkook dan min neul terkejut beruk kerana mereka akn khawin lusa.. ottokhae!!!

"Bagus juga... esok jungkook dan min neul pergi tengok baju wedding diorg.. biar kami settekan hal yang lain.." kata appa min neul

" nae" ujar mereka serentak..

Keesokanya....

Done part3 macam mana best tak...
Vote and komen pliss....
Akan ada penambahan watak...
Pliss vote ya.....

Forced MarriedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang