Jessica*
Bu adam ne diyor Allah aşkına. Yanında birsürü adam yok mu neden bize verdi bu görevi? Bizim işimiz bu değil bir kere. Dahada önemlisi nerdeyse 20 yıl önceden kalan kızı ne yapacak çok merak ediyorum... Kızlara göz ucuyla baktım ve anlaşılan Bay Lee' nin dediği şeyin saçma etkisinden çıkabilen tek kişi bendim. Böylece günün hatta yılın en önemli sorusu bana kaldı.
"Neden onu bulmamızı istiyorsunuz"
Kızlar hipnozdan çıkmış gibi irkildiler. Ve 9 çift göz sadece birazdan konuşmaya başlayacak olan Soo Man a odaklandı.
" Bu sizi ilgilendirmez siz sadece verdiğim göreve odaklanın."
Yuri: "Peki neden bu görevi bize verdiniz kabalık ettiysem Özür dilerim ama şahsiyetinize ait birsürü adam var".
Soo Man:" Çünkü o adamlarımı tanıyor ve benim takip ettirdiğimi anlar. Sizin ona yakın olmanız lazım. Şimdi çıkabilirsiniz bir şey bulduğunuzda bana ulaşın ".
Hyoyeon*
Biz şimdi ajan mı olacağız?
Bayan Lee ye şunu demek isterdim;Ya ben senin kölen miyim adam hizmetçin miyim?
Burama kadar geldi artık o dua etsin fanlarım ve üyeler için kalıyorum ve işimi çok seviyorum. Böyle olacağını bilsem baştan vazgeçer başka bir şirkete giderdim.Ağğğh şu an çok sinirlendim aklımda You Think dansı nda yapacağımız hareket vardı onuda unutturdu. Sunny yine çok üzgün olmalı her seferinde Soo Man ın yaptığı kötü davranışlardan dolayı bizden özür diliyor. Tatlı şey ne olacak. Biraz kafasını dağıtmaya ihtiyacı var.
Hyo: " Aigooo Sunny sen biraz boy mu attın ha?
Sun: (Gülerek)" Yah Hyo! benden sonra en kısa olan sensin biliyosun demi. Seni anlıyorum tatlım.
Hyo: (Taklidini yaparak)" Yah Sun! çok şirinsin biliyosun değil mi?
YAHHHHHH!! Sen...
Tae: (ellerini kaldırarak)"Tamam kızlar yeter!! Çalışma odasına gidelim ve şu olayı konuşalım."
Herkes sessiz bir şekilde çalışma odasına gider...
Yoon: " Sizce biz bile unutmuşken Soo Ri yı neden arıyor bu adam.
Tiff: " Bence yine o pis işlerinden bişey. Bizimle ilgisi olsaydı bize söylerdi."
Kızlar Tifanny e hak verircesine başlarını salladılar.
Seo: (gözleri dolarak) "Biz o adamdan kaçmak için çabalarken o yine bize geliyor ve bide bu albüm stresinin ortasındayız. Bu adam hiç mi bize acımaz?"
Sun: " Kızlar amcamın verdiği rahatsızlığından dolayı sizden Özür dilerim v...
Jess:" Sun yeter ama daha kaç kere senin hatan olmadığını söyleyeceğiz.O koca poponuzu kaldırın ve çok zaman kaybettik kareografi yarıda kaldı onu çalışmamız gerek" diyerek Sunny in kalkmasına yardım etti.
Kareografinin ortalarinda
Hyo: " Evet sizde şöyle yapacaksınız"
Diyerek hareketi gösterdi ve Seo birden gülmeye başladı.Hyo: " Gülüncek bir şey mi var Seo" Seohyun hala gözlerinden yaş gelircesine gülmekte...
Fany: " Yah Hyo pembe benekli kilot mu giyiyorsun sen. Pembe birkere benim." Seohyun bu sefer yere yumruk atarak daha çok ve daha sesli güler.
Hyo: ( alayılı bir sekilde)" Sen neden bu kadar gülüyorsun bakyim. Unnienim ben senin. Bir ceza hakediyorsun"
Soo: "Yuri aynı şeyi mi düşünüyoruz"
Yul: "Kesinlikle"
Hyo: (gülerek) "Ovvvvvv bu sefer kötü olucak Seo. Kkab SooRi iş başında anlaşılan."
Seo: (aegyo yaparak) "Çok özür dilerim unnie seni çok seviyorum. Tae unnie beni kurtarr. "
Tae: (kızların biraz olsun yorgunluktan kurtulup eğlenmek istemelerini düşünerek ve alayılı şekilde)
" Yahh Seo!!! Her zaman sevimlilik yaparak kurtulmayı mı düşünüyorsun ?Halledin kızlar."Seo: " Hayırrrrr!!!"
Kkab SooRi: " Evet Seo klipte şu hareketi yapacaksın"( Soo ve Yul bacaklarını iki taraftan açarak yere otururlar ve bütün üyeler biraz olsun yorgunluklarını unutup gülerler)
Seo: " Hayırrrrr!!!! Lütfen unniler bana bunu yapmayın Ağhhh olamaz
Hyo: Yah kızlar bunu hemen kareografiye koymalıyız bu çok iyi ve Seo sende calışsan iyi edersin.
( Kızlar bu tatli ana gülmekle uğraşırken o sırada köşede oturan Yoona ve Tiff)
" Bu albüm çalışmalarımız bittikten sonra aramaya başlamalıyız cidden çok meraklanmaya başladım"
"Bende..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatlak Generation
RandomEvet Arkadaşlar öncelikle başlıktan her ne anladıysanız doğru değil. Başlıkta Çatlak Generation diyoruz ama bazıları bunu yanlış anlayabilirler. Bizi Snsd antisi sanabilirler. Aslında bu hesabı biz 10 kişi kullanıyoruz ve WhatsApp ta Çatlak Generat...