Di mall..
Sebuah kereta honda civic berhenti betul betul di hadapan pintu utama mall..maka keluarlah 7 orang hensem lagi gengster,BTS.semua orang memberi laluan kepada mereka.mereka hanya buat muka cool sahaja.mereka pergi ke sebuah kedai.
Rap mon:oi!bile kau nak bayar duit sewa kedai ni?
Pekerja:er...sa..saya..
Rap mon:jawabla!//hentak tgn kat meja//
Pekerja://terkejut//sa..saya..
Jungkook:hyung,biar saya cuba..
Rap mon:cubalah.
Jungkook://cekik leher pekerja tu(pekerja tu lelaki)menggunakan satu tgn//baik kau bayar sekarang..sebelum kau mati kat sini.
Pekerja://angguk//
Jungkook://lepaskan lelaki tu//
Jimin:wow,maknae kita dah besar la.
Jungkook:of coz la..Pekerja tu terus bagi duit kat diorang.
Rap mon:bagus.ingat bulan depan..50 juta won.
Pekerja://angguk//Selepas selesai mengutip duit sewa(utk pengetahuan korang,mall tu BTS yg punya)mereka terus beredar..mereka pergi ke satu tempat pula..
Jimin:hyung pasti ke dia duduk menyorok kat sini?
Suga:ye..budak upahan aq bagitau..dia duk sini.jom arr..Sebelum mereka melangkah pergi..
XX:oi!
Jeritan dari seseorang,tak lain tak bukan..leader kumpulan EXO,iaitu suho.
Suho:kau asal masuk kawasan aq?
Rap mon:ouh..ni kawasan kau eh?ok fine..but,aq nk bagitahu..kau bagitahu kat orang kau,suruh dia bayar hutang dia cepat!sebelum dia mati kat tgn kitorang..
Suho:huh tu je ke?kalau tu je,ko boleh berambus ngan budak budak hingusan kau ni.
Jimin://nak tumbuk suho//mulut kau!
Jin://tahan jimin//sabar jimin.belum masanya.
Jimin:tunggu kau!
Rap mon:jom geng.Mereka pon beredar dri situ..
Suho pandang ke arah anak anak buahnya.
Suho:sape..kat sini..yg..hutang dgn BTS?!!
Exo://senyap//
Suho:cakap!!Perlahan lahan Lay angkat tgnnya.
Suho:huh,kau lagi?kau ni malukan aq la!//tumbuk Lay//
Semua hanya mampu melihat.selepas puas belasah lay,suho tinggalkan mereka.member yg lain cepat cepat tolong lay.
Baekhyun:ko ok x lay?
Lay:aq ok.
Chanyeol://lap kan darah kat mulut lay//sape suruh ko hutang ngan bts?kan dah kene..
Lay:aq..x sengaja..sorry arr..
Chen:dah la..jom.-bersambung-
#abaikan typo
#sorry kalau x best
YOU ARE READING
We Are Bulletproof
Fanfictionkisah sekumpulan gengster di Bandar Seoul..yg paling ditakuti oleh semua orang..mereka juga mempunyai musuh,iaitu EXO..dalam perasaan benci,salah seorang member exo dan salah seorang member exo dan bts,mempunyai perasaan cinta pada seorang yeoja. ca...