Bts POV
Suga:ape la suho tu,geng gengster,tapi anak buah sendiri hutang ngan kita..
V:tu lah..
Rap mon:eh!aq dapat mesej arr!
Jin:bacelah.'From:ketua EXO(suho)
Aq nak langsaikan hutang anak buah aq malam ni jugak.malam ni kat tapak pembinaan.tepat pukul 8.See You There.'
Rao mon:malam ni jugak?huh,senang je.korang,get ready dgn semua persiapan.malam ni,aq xnak guna anak buah kau suga..aq nk kita sendiri selesaikan.
Suga:ok.Malam itu..tepat pukul 8..EXO dan BTS sudah berada di tapak pembinaan.mereka sudah bersedia dgn persiapan mereka.
Suho:rap mon,aq rase malam ni..ko xleh menang..sebab aq 12 orang..ko?7 orang je..
Rap mon:walaupon kitorang 7 orang,tapi kitorang kuat.kalau korang,lembik..cepat kalah.
Suho:fine.kita tgk sape yg menang malam ni.sape menang,dapat kawasan.ok?
Rap mon:deal.Mereka pon mula..mula mula..Suga,V dan JHope pergi serang Exo dahulu..mereka berjaya tumbangkan 5 orang..iaitu,D.O,lay,chen,Kris dan luhan.selepas itu,Jimin,jungkook dan Jin..mereka juga dapat tumbangkan 4 orang..iaitu,Chanyeol,Sehun,Baekhyun..akhir sekali,Rap mon dan gengnya belasah Xiumin,Tao dan Kai.kini perlawanan antara Rap mon dan Suho.(cehh xD dah macam main bola plak)
Suho:huh,tu je??semua ko tumbangkan..aq??ko pasti x dapat tumbangkan.
Rap mon:oh ya?Rap mon terus menendang muka Suho.suho jatuh..dia mengelap darah di mulutnya..dia bangun lalu membalas tumbukan rap mon.mereka lawan sehingga hampir 2 jam.akhirnya,satu pihak mengaku kalah.
Suho:ok..kali ni nasib kau baik..tapi lain kali,aq takkan lepaskan kau!jom geng!//blah//
Rap mon:huh..yes!!!kita dapat kawasan baru!
BTS:yeay!!Keesokkannya..mereka pergi ke kawasan baru mereka..iaitu di kawasan taman.
Jungkook:wah..cantik gak enn tpat ni??
V:haah la..
Jimin:hyung!nak susu tu!nampak sedap la!
Jin:kau ni..mcm budak budak..
Jimin:ala..boleh la!
Jin:yelah..jom.Mereka pergi ke seorang yeoja yg sedang jual susu..
Jin:beri saya 1 botol susu(botol kaca eh..bukan botol susu xD)
Yeoja:nae..nah.10 ribu won.
Jin:lek arr..takkan kene bayar..ni tempat kitorang..takkan berkira.
Yeoja:tempat korang?hello..ni tempat EXO eh..diorang bos tempat ni..aq tau korang ni BTS..geng paling gengster,but ni tempat exo..Marah yeoja tu panjang lebar.
Jin:oi,utk pengetahuan kau,tempat ni dah jadi hak milik BTS.
Yeoja:asal plak?
Jin:malam tadi,boss kau kalah ngan kitorang,so,tempat ni..kitorang punye.so,kalau kau berkira lagi..kitorang tak teragak agak nak halau kau dari sini.
Yeoja:oh ya?baru jadi boss aq kat sini kau dah berlagak!kau nak halau aq?kau pikir aq nk keje ngan kau?memang tak arr!//blah//
Jimin:so rude.kene bereskan ni.Jimin pergi ke arah yeoja tu and tumpahkan semua susu yg yeoja tu jual.(yeoja tu jual susu guna basikal je.)
Yeoja:ya!!kau asal?!
Semua pandang mereka.
Jimin:ni padahnya kalau biadap ngan boss sendiri.sekarang,kau boleh blah.kalau kitorang nampak lagi muka kau,habis kau.
Yeoja:huh!aq x ingin pon dok sini!Yeoja tu terus pergi.
Suga:berani betul dia lawan kita..x takot langsung..hebat..
Jin:tu lah..first time aq jumpe org camtu..namja pon takot ngan kita..dia yeoja..x takot??wow.
Jimin:biarlah dia.kalau kita nampak dia,kita bereskan dia terus.
V:kau nak buat ape?
Jimin:kita suruh dia jadi kuli kita.
Rap mon:ok gak tu..dorm kita pon xde pembantu rumah..kita ambik dia jadi pembantu rumah kita.
Jin:aq setuju..Selepas itu,mereka pon pulang ke dorm merela semula..
-bersambung-
#abaikan typo
#sorry kalau x best
YOU ARE READING
We Are Bulletproof
Fanfictionkisah sekumpulan gengster di Bandar Seoul..yg paling ditakuti oleh semua orang..mereka juga mempunyai musuh,iaitu EXO..dalam perasaan benci,salah seorang member exo dan salah seorang member exo dan bts,mempunyai perasaan cinta pada seorang yeoja. ca...