Part 2

23 5 0
                                    

Μπήκα μέσα, το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι υπήρχαν πολλά δέντρα .Ήταν πολύ όμορφο το θέαμα βέβαια το μεγάλο γκρι κτήριο το χαλούσε λίγο. Το κουδούνι δεν είχε χτυπήσει ακόμη , όλα τα παιδιά ήταν με τις παρέες τους, άλλοι σε παγκάκια άλλοι όρθιοι, εγώ πήγα κι έκατσα σε ένα παγκάκι. Μόνη μου. Σε ένα παγκάκι απέναντι μου κάθονταν ένα αγόρι κι αυτό μόνο του, μετά από αρκετή ώρα πήγε κι έκατσε ένα άλλο αγόρι δίπλα του κι άρχισε να του μιλάει. Χτύπησε το κουδούνι , κι αφού έκανε ο παπάς τον αγιασμό περάσαμε στις τάξεις .Εκατσα στο δεύτερο θρανίο , και δίπλα μου έκατσε ένα αγόρι γιατί όλα τα άλλα θρανία ήταν πιασμένα.

?-Να κάτσω μαζί σου;
Φ- Έμ ναι, δεν με πειράζει.
?-Σίγουρα ε;
Φ- Σίγουρα.
?-Ωραία...
Φ- Φαίη

Του είπα και του έδωσα το χέρι μου

?Ωχ ναι, Δημήτρης. Χάρηκα
Φ- κι εγώ.
Δ- Ξέρεις κανέναν από τη τάξη μας;
Φ- Όχι... Είμαι καινούρια.
Δ- Κι εγώ ...
Φ- Ωραία έχουμε κάτι κοινό.
Δ- Ναι!

Μπήκε μέσα ένας καθηγητής.

Καθ. -Γεια σας
Μαθητές -Γεια
Καθ.-Εγώ θα είμαι Ο υπεύθυνος του τμήματος σας. Με λένε κ. Γιώργο Παπαδόπουλο.Και θα σας κάνω Βιολογία.

Κάπως έτσι πέρασε η ώρα ...Και πήγαμε να πάρουμε βιβλία , Δεν χωρούσαν όλα στην τσάντα το πολύ έξι, όλα τα άλλα τα κρατούσα στα χέρια . Όπως περπατούσα, με έσπρωξε ένα αγόρι , ψηλό εύσωμο και με τέλεια μάτια, με αποτέλεσμα να πέσω κάτω και όλα μου τα βιβλία να σκορπιστουν γύρω μου. Και το πιο εκνευριστικό είναι πως την στιγμή που με έσπρωξε μου είπε : <<άντε μωρή προχώρα >>Ένα χέρι με έπιασε από το μπράτσο μου και με σήκωσε, γύρισα να δω ποιος ήταν, ήταν ο Δημήτρης.

Φ- Ευχαριστώ ...
Δ- Τίποτα ... Πολύ ηλίθιος αυτός!
Φ- Ναι , τι τάξη να πάει άραγε;
Δ- Αυτός είναι ο Θάνος...
Φ- Ποιος Θάνος;

Πριν προλάβει να μου απαντήσει ποιος Θάνος ήταν αυτός που με έσπρωξε, βγαίνει ο διευθυντής μας ο κύριος Αντωνίου , κι αρχίζει να φωνάζει να βγούμε όλοι από το κτήριο, βόμβα είπε , βγήκαμε όλοι στην τεράστια αυλή .

Κ. Αντωνίου -Παιδιά μας τηλεφώνησαν για να μας πουν πως υπάρχει βόμβα στο σχολείο... Μπορεί να είναι φάρσα θα έρθει όμως ή αστυνομία να δει ποιανού είναι το νούμερο αν είναι δικό σας την βάψατε ....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 28, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sweet dreams.Where stories live. Discover now