Miniğim

100 5 2
                                    

   Saat gecenin ikisiydi yatmaya hazırlanıyordum annemin yanına gidip ona iyi geceler dedim. O da bana iyi geceler dedi ve ekledi ; 

-Odanın camını kapatmayı unutma! Beş dakika falan geçti yatağımda yatıyordum ve birden kapı çaldı benim adetimdir kapı çalınca hemen ben de koşarım. Aynısını yaptım ve koştum tabi gece olduğu için annem camdan baktı kim var diye. Kimse yoktu ama kulak tırmalayıcı bir ses geliyordu bu ses bir kedi sesiydi ve bizim duvarımızın dibinde bir kedi vardı. Aç olabileceğini düşündük ama sütümüz yoktu bizde bir parça sosis verdik. Sonra annem o sosisi kediye verirken bir şey fark etmiş o şey ise kedinin tek gözünün yaralı olması. O haliyle dışarda kalmasın diye eve aldık. Benim amcam veteriner işlerinde çalıştığı için ona söyledik ama o cumartesi pazar izinli olduğu için götüremedi. İlk eve aldığımızda teyzemlerden süt istedik ve ona verdik. İçti iyileşecek diye çok sevindim. İkinci gün hiçbirşey yemedi ve onu şırıngayla besledik kafasını çeviriyordu içmiyordu. Amcam bakmak istedi baktı. Gözünü temizlemiş. Ama yaşamaz demişti. Yaşatmaya çalıştık bugün üçüncü gün sürekli yatïyor acı çekiyor ve ben bişey yapamıyorum. Çok üzülüyorum şimdi bile sesini duyuyorum. Onu iki günde nasıl bu kadar ssevmiştim? Ben de bilmiyorum ama ölmesini istemiyorum. Ama ölecek biliyorum. Yarın amcam onu veterinere götürecek. Ve onu uyutacaklar bu onun son uykusu olacak ve o minik masum ruhu bedenini terk edecek. Nur içinde yat meleğim , nur içinde yat prensesim , nur içinde yat miniğim seni çok seviyorum. Bilmiyorum belki bugün öleceksin blki yarın bilki seni çok seviyorum...


Tamamen gerçek bir hikayedir. Yazar bu cümleleri gözyaşlarını tutamayarak yazmıştır. 


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Miniğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin