Holaa chicas,
Ik heb voor jullie even een mededeling, maar voordat ik daarmee begin wil ik jullie bedanken voor de meer dan 1K reads! OMG, THANK YOU SO MUCH!!!
Dan door naar de mededeling!
SORRY, SORRY, SORRY EN NOGMAALS SORRY DAT IK HEEL LANG NIET HEB GEUPDATE! De reden dat ik het niet heb gedaan is/was, omdat ik het heel druk had, en dat is ook meteen de soort van mededeling. Namelijk:
Ik ben vanaf vorige week weer naar school gegaan, voor mij de BRUGKLAS. En dat is voor mij belangrijk want ik wil heel graag opstromen en natuurlijk goeie cijfers halen enz.... En daarnaast heb ik ook nog sport, huiswerk en verder spreek ik ook met vriendinnen af, doe ik uitjes met familie of whatever! En aangezien ik dan ook nog mijn 2 YouTube kanalen Beauty Proof en xTini Stoesselx ook moet updaten, mijn Twitter, Instagram, Google+ en mijn Blog ook nog moet bijhouden blijft er niet veel tijd over, maar ik probeer vanaf nu elk weekend te updaten!
Heel erg sorry hiervoor, maar ik vraag ook begrip voor dit alles. Verder zal ik nog even de namen van mijn sociaal media wat ik net allemaal heb opgenoemd even hieronder neerzetten.
Hopelijk hebben jullie begrip hiervoor en nogmaals heel erg sorry!
YouTube:
1. xTini Stoesselx
2. Beauty Proof
Twitter:
Tinista4Ever03
1. simplemente_jeanny (privé moet je je naam van je insta hieronder zetten dan voeg ik je toe!)
2. tinitaxjorgito
Blog:
xtinistoesselx.blogspot.com
Ciao, x
JE LEEST
Jortini Story
RomanceMijn allereerste verhaal op WattPad! Hopelijk gaan jullie dit leuk vinden! Ik heb geen vaste tijden waarop ik een deel plaats, ik doe gewoon wanneer ik de tijd heb! x JortinixLeonetta (xjeanny)