Μου χαμογελασε προχωρησε προς το εσωτερικο του γραφειου και εκλεισε απαλα τη πορτα αφηνοντας πισω της ενα μικρο θορυβο να αντηχησει στο διαδρομο.Εγω πηγα στην ταξη,το μαθημα αρχισε και εγω χαζευα εξω απο το παραθυρο τον ανοιξιατικο ηλιο,καθως χαζευα το αυτι μου πηρε κατι για μια εκπληξη που θα μας κανουν καποια απο τα "χαρισματικα" παιδια.....δεν εδωσα και πολυ σημασια το μυαλο μου ηταν στην Λους......το κουδουνι χτυπησε...εγω ετρεχα προς το παγκακι μας αλλα δεν την βρηκα εκει......αποφασισα να κατσω και να την περιμενω αλλα δεν ηρθε.
Καθως καθομουνα και την περιμενα παρατηρησα τη γερικη βελανιδια στην αλλη ακρη του μικρου κηπου στο εσωτερικο της ακαδημιας,ηταν κατι σαν θερμοκηπιο αλλα το γεματο παραθυρα δωματιο σου αφηνε την αισθηση οτι οντως ησουν εξω.Το φως περνουσε αναμεσα απο τα κλαδια της,πραγματικα η φυση ηταν μαγικη και σε εκανε να ξεχνας το πονο σου χμμ μου ηρθαν εικονες της ζωης μου πριν απο το σχολειο πριν γνωρισω τη Λους τελικα χαιρομαι που ειμαι εδω πηρα μια πολυ σωστη αποφαση.Κοιτουσα το κορμο της και μου ηρθε στο μυαλο η εικονα της Λους να μου τοποθετει να το χερι στις ριζες και να με παροτρυνει να νοιωσω το πως αναπνεει αρχικα παραξενευτηκα..ο καθενας θα το εκανε αλλα αμα το δις απο μια αλλη οπτικη γωνια αν αφησεις το νοημα να διεισδυσει μεσα σου θα καταλαβεις τι ακριβως προσπαθει να σου δειξει ενας ανθρωπος με αυτη την κινηση.Ετσι μαλλον για εναν ανθρωπο με τετοιο πονο οπως το να χανεις τα πολυτιμοτερα ατομα της ζωης σου,ειναι ενα τροπος διαφυγης και να ξεκουρασης θα ελεγα..
Το κουδουνι χτυπησε και εγω πηρα το δρομο μου για την ταξη......Τελικα την βρηκα να χαζευει εξω απο το παραθυρο καθισμενη στο θρανιο της....παλι!!!Πηγα κοντα της για να της μιλησω αλλα εκεινη την ωρα μπηκε μεσα στην ταξη ο καθηγητης,με την Λους εστελνα παλι ραβασακια μεχρι που ο καθηγητης το αντιληφθηκε.
Καθ/της:Geler τι στο καλο κανεις?
Εμμα:εεε τιποτα..
Καθ/της:δωσε μου τα χαρτακια σε παρακαλω.... *Τοτε εγω τα δινω στην Λους....
Καθ/της:ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΤΩΡΑ!
Ο καθηγητης εκανε μια αποτομη κινηση και πηγε να τα παρει αλλα η Λους τα εβαλε στο στΟμα της με αποτελεσμα να τα καταπιει.....ολοι η ταξη γελαγε με την βλακεια της και αυτη επισης μεχρι που αρχισε να βηχει.............
Εμμα:Κυριε δεν ειναι καλα αφηστε με να την παω να πιει λιγο νερο!
Κ:καλα πηγαινε την αλλα γρηγορα...βασικα οχι πηγαινε την και μετα περαστε και απο το γραφειος τς Διευθυντριας να της εξηγησετε τι εγινε!!
YOU ARE READING
Lost in the Dark..
Teen Fiction-Προλογος- Ολα οσα ξερεις ,ολα οσα νοιωθεις μπορει να διαλυθουν σε ενα λεπτο.Διαλεγοντας να κρατησεις το στομα σου κλειστο και να υπομενεις τον πονο ισως σου κοστισει κατι.Αν διακρινεις ενα φως μεσα στην καταστροφη μπορει να ειναι και το κλειδι .Ολα...