- Η συναντηση -

51 1 0
                                    

Λ(ια)~Ελα ρε κολληταρι μου σε παρακαλω ας βγουμε σημερα μονο ενα σ/κ μας εμεινε μεχρι να αρχισει το σχολειο πλιζζ

Α~Καλα αλλα δν θα το χεσουμε παλι οπως προχθες

Λ~Στο υποσχομαι :')

Ηταν 8:30 γι αυτο αρχισαμε να ετοιμαζομαστε.Θα πηγαιναμε σε ενα μπαρ με κατι φιλους μας.(Ματ , Ναιαλ , Λιαμ , Περρυ , Σοφια και Ντεμυ). Ειμαστε πολυ δεμενοι αν και μεσα στην παρεα υπαρχουν και τα ζευγαρακια μας!!
Αφου αποφασισαμε τι θα βαλουμε εγω εβαλα ενα ριγε ασπρο μαυρο κολλητο μου φορεμα μαζι με τα ασπρα all star μου! Εκανα καρφι τα μαλλια μου και βαφτικα λιγο μονο μασκαρα με eyeliner και μπορντο ματτ κραγιον. Η Λια εβαλε ασπρο φορεμα μακρυ με σκισιμο στο πλαι μαζι με τα διπατα πεδιλα της.Εκανε ελαφριες μπουκλες και εβαλε οτι και γω μονο που αυτη προτιμησε κοκκινο κραγιον!
Ειχε παει δεκα και ειπαμε να φυγουμε απο το σπιτι της. Οι γονεις της ηταν αρκετα χαλαροι και εμενα συχνα σε αυτην οταν βγαιναμε εξω..Εγω εμενα με την μαμα μου που δεν ανεχοταν πολλα εκτος αν εβλεπε πως ηθελα κατι πολυ.
...
Φτασαμε εξω απο το μπαρ τα παιδια ηταν ηδη μεσα και μας περιμεναν! Για Παρασκευη παντως ειχε πολυ κοσμο. Αφου τους βρηκαμε πηραμε και τα ποτα μας.Δεν ηθελα να πιω πολυ γιατι δν το αντεχα μονο με τρια το πολυ ποτηρια και εκανα σιγουρα κεφαλι!Ομως μαρεσει και ετσι εφτασα τα πεντε ποτηρια βοτκας.
Π(ερρυ)~Βρε Αλι μου εσυ δν ελεγες οχι αλλο ποτο?

Α~Ελα μωρε σιι..γα μμ λιγο ηπια

Π~Ναι το βλεπω γι αυτο στο λεω

Α~Σσσ ( και γελαω) τα βλεπεις εκεινα τα παιδια κοντα στο dj ? Κουκλια ειναι...και μας κοιταν

Π~Νομιζω καρφωθηκαμε..οχχ ναι ερχονται αμαν

Τα ζευγαρια ειχαν σηκωθει και χορευαν..ο Ματ ειχε πιασει γκομενα οποτε εγω η Λια και η Περρυ ειχαμε καθησει στο τραπεζι μονες!
..
Τα αγορια περα μας ειχαν δει που τους κοιτουσαμε γι αυτο αρχισαν να ερχονται προς το μερος μας. Για καποιο λογο η Λια αρχισε να φοβαται αλλα δν ξερω. Θα την ρωτησω μετα!

??~Να καθησουμε με τα ομορφα κοριτσια; (ειπε ο μελαχρινος)

Π~Φυσικα ομως ποιοι ειστε;

Ζ~Εγω ειμαι ο Ζευν απο εδω ο Λουις και ο Χαρρυ

Για καποιο λογο ο Χαρρυ με κοιταζε εντονα.Τωρα που το βλεπω ειναι πανεμορφος εχει σγουρα μαλλια και κατι σμαραγδενια ματια που σε ζαλιζουν*αχ τι λεω θα φταιει το ποτο μαλλον*.

Λ~ Εμεις μπορουμε να μαθουμε ποιες ειστε?

Α~Μμ γιατι οχι? Εγω ειμαι η Αλισον ..Αλι βασικα απο εδω η Περρυ και η Λια

Χ~Πολυ ωραια λοιπον!
(Ειπε και μου χαμογελασε..μα τι ομορφο χαμογελο που εχειιι♡)

Ζ~ Εμμ Περρυ θα ηθελες να χορεψουμε? (Της ειπε με πονηρο ηφος) -- και σηκωθηκαν να φυγουν.

Ο Χαρρυ ηρθε και εκατσε διπλα μου χωρις να μιλαει ενω η Λια με τον Λουις ειχαν πιασει μια μικρη συζητηση!
Η ωρα περνουσε και εγω με τον Χαρρυ απλα κοιτιομασταν και εμενα με ειχε ζαλισει το ποτο ..πολυ βασικα παρα πολυ δν ηξερα τι εκανα χωρις να αλλαξουμε κουβεντα ορμηξα στα χειλι του! Αρχικα ξαφνιαστηκε αλλα αμεσως ανταποκριθηκε γρηγορα εβαλε τα χερια του στη μεση μου και ετσι οπως καθομασταν με στριμωξε στη γωνια απο το καναπεδακι.Το φιλι ηταν γρηγορο χωρις γλωσσα ομως ξαφνικα βαζει το χερι του αναμεσα στα μπουτια μου ενιωσα εναν ηλεκτρισμο και απο την κινηση ανοιξα περισσοτερο το στομα μου βγαζοντας ενα βογκητο και δινοντας του την προσβαση της γλωσσας του μεσα στο στομα μου.Υπεροχη γευση μεντας και βοτκας μαζι! Ουαουυ φιλαει τοσο τελεια.Ξαφνικα απομακρυνεται και με κοιταει στα μάτια.Πλησιαζει και φτάνει κοντά στο λοβό του αυτιού μου, άρχισε να ρουφάει σε εκείνο το σημείο και να το φυσάει ταυτόχρονα.Ηταν τέλειο ,όμως κατάλαβα πως μου άφηνε το σημάδι του και απομακρύνθηκα ήρεμα κάνοντας πιο πέρα το κεφάλι μου.
Χ~Τι λες να συνεχισουμε και μεσα στις τουαλετες?
*μπορει να ημουν μεθυσμενη τελειως αλλα κατι τετοιο δν δεχομουν ποτε*
Α~Φυσικα..(Αφηνει ενα πονηρο χαμογελο)..και δν θα συνεχισουμε στις τουαλετες για ποια με περασες τελος πάντων!!
χ~Τωρα πια έχεις το σημάδι μου..τα λέμε!

Χωρις πολλα λογια ο Χαρρυ μου ριχνει ενα ψυχρο βλεμμα και φευγει απο μπροστα μου χανοντας το κορμι του μεσα στο πληθος.Εμεινα να τον βλέπω να χάνεται απο μπροστά μου και δν πίστευα σε αυτο που μόλις έγινε.Δεν πειραζει σκέφτηκα δν νομίζω να θυμάμαι τιποτα αυριο απο το πολυ ποτό.
Εντομεταξυ η Περρυ με τον Ζευν είχαν σίγουρα φύγει. Αχ αυτο το κοριτσι δν χάνει ποτε ευκαιρία , νταξει δν μπορω να πω πολυ όμορφος αλλα...
Ο Λουις που κάθονταν απέναντι απο μας φαίνεται να την δάγκωσε την λαμαρίνα με την Λια αλλα δν μπορω τωρα να τους κοιτάω ζαλίζομαι και πρεπει να φύγω!

Ενιωθα χαλια γι αυτο πηρα την Λια απο το χερι και φυγαμε παρολο τις αντιρρησεις της.Εδωσε ενα πεταχτο φιλι στον Λουι και ξεκινησαμε για το σπιτι της.

_________________
Αυτο ειναι το πρωτο κεφαλαιο της ιστοριας μου! Ελπιζω να σας αρεσε .
Τι γινεται λοιπον με τα 3 αγορια και τα κοριτσια? Στο επόμενο πάρτ θα εχει και Harrys pov!!

Ευχαριστω πολυυυ!!
Θα χαρω πολυ αν συνεχισετε να διαβαζετε ..θα προσπαθησω να κανω το βιβλιο ολο και πιο πολυ ενδιαφερον για σας!
¤¤τα λεμε夤

Trust me (Harry Styles Gr fanfiction)Where stories live. Discover now