-Δεν θυμαμαι-

22 2 0
                                    

.Χαρρυς ποβ.
Δεν το πιστεύω με απέρριψε . Τι νομίζει δηλαδή πως δν μπορω να την κανω ότι θέλω; Εμενα καμια δεν μου λέει ποτε οχι.Δεν κατάλαβε καλα τωρα πια εχει το δικό μου σημάδι και δεν μου ξεφεύγει , εχω πίει μονο μια βότκα όποτε θα θυμάμαι τα παντα αυριο. Κάποιος πρεπει να θυμάται γιατι αυτη ηταν λιώμα. Ηταν πανέμορφη όμορφα μάτια και εκείνα τα απαλά της χείλι.*μα τι λέω ο μαλακας εγω δεν ασχολήθηκα ποτε με καμια παραπάνω απο λιγες ώρες το βραδυ* ναι αλλα αυτη ηταν όντως υπέροχη. Οχι δν γίνεται να σκέφτομαι ετσι κάτι δν παει καλα.. Δεν μπορω να την ξεχάσω με τιποτα απο την ωρα που την εις μου εχει μείνει. Τελος απο δω και πέρα θα βάλω στόχο να την κανω δικιά μου έστω και για ενα βράδυ , θα την βρω και θα την γλύκανω λίγο και μετα τσουπ και το κρεβάτι εύκολα πράγματα για τον Σταιλς !
Εδώ και ωρα ψάχνω για τους άλλους δυο μα που στο διάολο πήγαν με τις φίλες της. Αααα να τος ο Λου ..απο ότι φαίνεται ούτε αυτός το ρίξε το γκομενακι, μα τι στο πουτσο ειναι αυτές σε δύσκολες πέσαμε...
Χ~Έλα ρε μαλακά σε ψαχνα
Λ~ Ρε βλάκα τι την άφησες την δικιά σου ..πήρε την Λια και έφυγαν αμέσως
Χ~ Ασε ρεε δε λέει πολυ δύσκολη
Λ~ Ναι νταξει. Όμως εγω τα εχω κανονίσει με την Λια ειμαι δικός και ειναι δικιά μου μονο για ευχαρίστηση . Δεν μπορω τις σχέσεις αλλα αφού ετσι συμφώνησε δεν με χαλάει
Χ~ Ελεύθερη σχέση ρε μαλακά; Μπράβο ρε δεν το χα σκεφτεί
..
Και μετα απο αυτο είδαμε πως ο Ζευν είχε φύγει και είπαμε να φύγουμε και εμείς..μένα με στην ίδια πολυκατοικία όποτε φεύγαμε μαζί με ενα αμαξι.
•••••••••
-επόμενο πρωί-
Ανοίγω τα μάτια μου και ενα φοβερός πόνος στο κεφάλι με χτυπάει άσχημα. Γυρνάω και βλέπω την Λια όρθια δίπλα μου με ενα ποτήρι νερό και παυσίπονα..να γιατι αγαπώ αυτο το κοριτσι.
Λ~ Καλημερααααααα (λέει χαμογελαστά)
Α~ Οχ τι έγινε και έχεις εσυ κέφια μετα απο ξενύχτι;
Και ετσι άρχισε να μου διηγητε ολα τα συμβάντα που έγιναν χθες..........
Α~ Πλάκα κανεις; Αλήθεια δεν θυμάμαι τιποτα. Και έχεις ελεύθερη σχέση με έναν που δεν ξέρεις καν.. Ουαουυ Λια και κάτσε πως ειπες τον δικό μου; Χάρρυ ναι ναι ετσι..ρεε δεν μπορω να τον θυμηθώ(λέω γρήγορα χωρις ανάσα)
Λ~ Ναι εσυ δεν μπορείς αλλα αυτος μπορει σίγουρα.*την κοιτάω λίγο περίεργα και σηκώνω το φρύδι μου και συνεχιζει*... Πρώτα απολα σήκω και πανε δεν τον εαυτό σου στο καθρέφτη και πες μου-.-
Σηκώνομαι και πάω στο καθρέφτη του μπάνιου της.. ΟΜΓ τι ειναι αυτο ..εχω δυο μεγάλα σημάδια και δυο μικρά που φτάνουν μέχρι λίγο πιο πάνω απο το στήθος μου..να δω πως θα τα κρύψω απο την μάνα μου θα πάθει κανά σοκ αν με δει ετσι.
Λ~Τωρα που τα είδες πανε σπιτι σου και ετοιμάσου γιατι θα βγούμε με τα παιδιά ..
Α~Οπα Οπα πια παιδιά τον Χάρρυ και αυτούς;
Λ~ Ναι εγω και η Περρυ πια ειμαστε δεσμευμένες
Α~Εεε καλα καί γω τι να έρθω να κανω ;
Λ~ Μην εισαι χαζή Αλί τα παιδιά έχουν και ενα φίλο που καίγεται να σε δει πάλι
Α~ Οχ καλα μωρε αλλα το κανω μονο και μονο για σένα..
Άρχισα να φεύγω και μου ήρθε μήνυμα απο την Περρυ να βρεθούμε στα Starbucks στις δυο. Να δω τι θα κανω σήμερα.Δεν τον θυμάμαι καν τον τύπο, και ααα ναι αυτος θα θυμάται..υποθέτω.
Πήγα σπιτι και μπήκα κατευθείαν για ενα ζεστό μπανάκι..καθώς βρισκόμουν κάτω απο το νερό αναμνήσεις απο χθες μου έρχονται στο μυαλό. Ναι ναι θυμάμαι μονο αυτά τα υπέροχα μάτια και την μυρωδιά μέντας..παίζει να ειναι όντως κούκλος οπως λέει η Λια.
Η ωρα είχε παει μια και έπρεπε να αρχίζω να ετοιμάζομαι.Αχ τι να βάλω;; Αρχικά ίσιωσε τα μαλλιά μου και έβαλα μονο μάσκαρα και ρουζ. Πήγα στη ντουλάπα και αποφάσισα να φορέσω ενα ψιλόμέσο σορτσακι με ενα κοντό άσπρο τοπ με ενα καρό πουκαμισο στη μέση και τα άσπρα μου all star.
Είχε παει δυο παρά και ξεκίνησα ..στο δρόμο συνάντησα την Περρυ και μου είπε κΙ αυτη τα χθεσινά γεγονότα.ουαΟυ άλλη φορά δν πίνω τόσο πρεπει να θυμάμαι και γω τέτοιες λεπτομέρειες. Φτάσαμε έξω απο το μαγαζί και τα μάτια μου πήγαν σε ενα τραπέζι που κάθονταν τρία όμορφα αγόρια με την Λια..ξαφνικά μόλις ανοίγουμε την πόρτα για να μπούμε τα καταπράσινα μάτια του αγόρια με καρφώνουν για άλλη μια φορά όμως αυτη τη φορά κοιτάνε τα σημάδια στο λαιμό και θυμάμαι πως ξέχασα να τα βάλω μέικ απ ..οχι ρε γαμωτο .αυτοματα βάζω τα μαλλιά μου μπροστά στα σημάδια και κάθομαι απέναντι του.!
_________________
Το δεύτερο πάρτ τελείωσε ηταν πιο πολυ οι σκέψεις και οχι καινούργια γεγονότα .
Ελπίζω να μη σας φαίνεται βαρετό ..ευχαριστώ πολυ γλυκά μου κοριτσιαααα
<3 <3

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 24, 2015 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Trust me (Harry Styles Gr fanfiction)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang