2. časť

24 1 1
                                    

Prišla som domov, sadla si za stôl a pozerala do blba. Keď prišla mama, a videla, že som smutna vzala ma na zmrzlinu. Všetko som jej povedala a ona, bolo jej to lúto. Ešte ma vzala do obchodu.

Kúpila mi tam 2 teičká a jedne rifle. Jedno tričko bolo tmavo modre a na ňom bolo I' am pretty a mrkajuci smajlík. To druhé bolo čierne a na ňom SWAG. Prišli sme domov a čakal ma v izbe list. Bolo na ňom napísané:

Ahoj. Rebeka sa má hrozne. Každý ďeň je iba kašu. Je sama v izbe, iba jedno okno z mrežami. Aby neušla. Skončíš tam aj ty! Presne o 11 mesiacov! Ale neboj. Nebudeš až taka scvoknuta ajak ona. Spolu pojdete domov.

Mala som to na posteli. Nevedela som či to ukazať alebo nie. Schovala som si to do knihy a v tom prišla mama že nas ocko prišiel pozrieť. Kedže sa rozviedli, ani neviem prečo tak ho ani tak nevidím. Prišla som dole a ukazala mu triednu fotku.

Ja som mu ju nechcela ukazať ale on stále na tom trval. Vyzerala som ako nejaka smrtka ktora zaspala módu, ale podla neho som tam najkrajšia ( jasné že klamal)
Je už 21:38. Osko pred hodinou odišiel a povedal, že sa niekedy môžem zastaviť.

Asi sa zajtra po škole zastavim. Ach nie, ja som zabudla, zasa píšeme písomku! Ale, načo sa teraz učiť, aj tak ju poserem ako stale. Od tej doby čo Rebča išla na psichiatriu a dostala som ten list sa neviem sústrediť.

To je koniec druhej časti. Sorry za chybi. Zajtra skúsim napísať druhú časť.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 24, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mesiac na psichiatriiWhere stories live. Discover now