-1-

45 11 9
                                    

NOT:Okulumuz da zilin çalması herkes için ölüm zilidir. Çünkü her zil çaldığında ölme şansımız artıyor.

Yataktan yere düşerek güne uyanan ben herkese günaydın.

Ayağa kalktım: pijamamı düzeltip , banyoya doğru yürüdüm.

Kısa bir duşun ardından eşofmanlarımı giyip koşu için dışarı çıktım. Her gün otomatik olarak 5' te uyanıyorum ve okul saatine kadar zaman harcamaya çalışıyorum bunu, sabah sporumu yaparak harcıyorum.

Hem Koşumu yapıp hem de size kendimi tanıtayım:

Adım seren. 17 yaşındayım . İzmirde yaşıyodum , İstanbul'a yeni taşındık. Annemle beraber kalıyorum babam hala İzmir de. Yeni okuluma nakilim yapıldı . şimdi eve gidip hazırlanmam gerekiyor.

Okul formamız serbest olduğu için rahattım .

Üstüme gömlek altıma jeans giydim.ayakkabı olarak airmax'leri tercih ettim. Saçımı açık bıraktım.

Çantamı sırtıma takıp mutfağa doğru yürüdüm.

Tostumu yiyip, meyvesuyumu içerek kahvaltımı tamamladım.

Post ite:

"ANNECİM BEN OKULA GİDİYORUM , SENİ UYANDIRMAK İSTEMEDİM KUSURA BAKMA SENİ ÇOK SEVİYORUM OKULDA BOŞ ZAMANIMDA ARARIM HABERLEŞİRİZ TELEFONUNU AÇIK TUT ÖPTÜM"

Notu buzdolabına yapıştırdım.

Deri ceketimi giyerek kapayı üzerine çektim.

Evin önüne taksi çağırıp taksinin gelmesini bekledim. Taksi 5 dakikaya gelmişti zaten.

Taksiye bindim.Adam tahminimce 40-50 yaşlarındaydı pişmaniye gibi saçlarıyla beyaz bıyıklarıyla amcamı anımsatıyordu.

Amcamı çok seviyorum, arkadaşım gibi bana eşlik ediyordu ama babamla aralarında huzursuzluk oluşunca amcamla konuşmamı kestiler.Her neyse konumuza geri dönelim.

Taksici bana dönerek :

_kızım hangi okula gideceğiz?

_çağrı kolejine lütfen.

Taksici, taksiyi birden durdurup, korku dolu gözlerle bana baktı.

- Okulun hakkında hiç araştırma yaptın mı?

- Hayır . Neden sordunuz?

- Zil çalınca anlarsın.

ÇAĞRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin