Ea

79 8 2
                                    

Razele soarelui imi mangaiau incet fata mult prea rece pentru un om, trezinduma incet si simtind caldura care imi pace pe tenul inghetat.

GLUMESC

Mam trzit din cauza strigatelor,tipetelor si cuvintelor nu tocmai ortodoxe ale fratelui meu mai mare,Jack,si a surori mele mai,mici,Dakota
-Voi ce mama a vampirilor ati patit?intreb eu aproape urland.
-Dakota a vopsit sala balului cu print de zebra.Vine si raspunsul neastepta al fratelui meu. Cand osa afle tata ne omoara.Cat de incostienta e copila asta. Daca o zi ar fi ea la conducere probabil totul ar fi animal-print.Nebagand in sema faptul ca sunt in pijamale/sau ma rog un tricou de al tfratelui meu,am mers cu viteza specifica rasei in sala balului,unde totul inclusiv poteaua si candelabrele arata ca o zebra.
-Sfanta maica a domnului ce zebra matii ai facut aici?!exclam nervoasa si gata so strang de gat.
-E tigru alb nu zebra!Tipa exasperata sora'mea.
-Jacob,Katherine,Dakota veniti in birou. Se aude vicea tatalui nostru si dupa ton nu a auzit sau vazut explodia de zebra sau tigru alb...Dinou cu viteza de vampir ajungand pana in varful primului turn la birul tatei,intrand fara sa ciocanim.
-Tata...salutand toti trei deodata cu o unsoara plecaciune a capului in semn de respect.
-Copii in doua vom merge la Alpha-ul Suprem pentru cina.spune tata pe un ton dur.
-Cu ce ocazie? Intreba Dakota cu o curiozitate specifica.
-Sarbatorirea a 50de ani de cand sa imfiintat tratatul. Si ca sa va cunoasteti intre voi copii.
Ahh...da..acum imi amintesc ca nu am cunoscut pe nici unul dintre copii lui. Sunt 3 Dimitri cel mai,mare,Alexander vitor Alpha si bebelusa Rosalie
-In doua ore? Dar e abea 8.spun eu somnoroasa fiind ca inca eram intrun ticou barbatesc care imi tine loc de pijama pentru numele lui Dumnezeu!
-Katherine e 16.00. Spune tata pe un ton bland de data aceasta.
-Poftim???Doamne! De ce ma-ti lasat sa dorm pana acum?intreb dar nu astept un raspuns fiind ca o si "zbor ,,pe usa.
Mergand spre camera mea si rugand o servitoare sa imi aduca o rochie si sa imi pregateasca baia.Indreptama spre baie incuind usa fiind ca Dakota are prostul obicei de a intra peste mine in baie.Lucru care daca nu am fi surori mar ingrijora avand in vedere ca ea joaca in tabara feminina..vati prins voi.Baganduma in apa cu miros de trandafiri si regina noptii,care desi nu e un miros cunoscut e mirific,simtind cum toti muschij mi se destrezeaza si scap de probleme... ....pentru moment.
Vazand ca atrebut o ora ma ridic din baie luand un capot nu capot viloet de pe cuier in camera gasind pe pat o rochie perfect,neagra,fara bretele cu maneci pana la coate din dantela.jumatate de spate fiind acoperit doar cu dqntela ca mai apoi sa vina pe gat ca niste aripioare(Media ),la machiaj facand doar o linie de tuş,rimel si un creion rosu rusesc colorandupi buzele,parul uscandumil si lasandumi buclele naturale ,negre pe spate,o bratara cu diamante rosii si o perechie de cercei mici,simpli doar dintru diamant,lantul de la mama (si singurul lucru de la ea atarnandumi perfect intre sanii. Incaltanduma cu pantofi cu tocuri de 10cm iesind pe usa mergand spre poarta din fata a castelului unde tata si Jack ma asteptau ,la scurt timp aparand si Dakota intro rochie cu print de leopard cu maneci pana la coate si putin mai scirta decat a mea,buzele date cu un ruj nude si machiata doar cu o codita de tuş,parul blond intins si cu un land destul de mare arata perfect.
-Tati....ma lasi pe mine sa conduc... sp7n eu dulce si lingusitoare.
-Katherine tin la viata mea. Spunand si tata si Jack deodata. Bine poate sunt eu o maniaca cand vine vorba de condus dar nici chiar..
-Conduc eu.

Am urcat in masina -un Mercedes negru A8 model sport cu tunatie in fata si care ajunge la 150km in 5sec- indreptandune spre teritori varcoacilor .
Dupa o ora am ajuns insfarsit. Era o casa alba,cu 4etaje in fata ei stand 3 barbati, 2femei,3copii. Am coborat untima fiind derutata de un miros necunoscut,dar care ma dadea peste cap mai rau ca sangele dar vazand ca ceilalti nu simt nimic am stiut ce inseamna. Si nu era de bine. Nu fiind ca nu avea sens din moment ce suntem rase diferite ci fiind ca nu vreau asa ceva. Sar am studiat mai bine chipuririle lor oprinduma fara sa vreu la unul si daca inima mea ar bate acum sigur sar opri. Era mai mult decat perfect. Ochii negri si parul castaniu ,muschi incordati vizibil in camasa neagrasi ochi lui erau fixati pe mine. Era Alexander Hill nu lam mai vazut nici o data dat judecand ca Dimitri Hill are un suflet perechie... totusi ma bucur ca e el. Am auzit de el si nu ma refer la celw spusse de tatal meu ci am auzit barfe cum ca ar fi un "Player ,, stiiti voi genul acela de baiat care are yoate fetele la piceoare se culca cu toate dar nu mai mult de o noapte iar el nu va vrea sa ramana la una singura deci nu voi abea mare batea de cap in al respinge. Nu ma intelegeti gresit,am respect pentru Consorti si pentru Suflete Perechie dar eu pur si simplu nu vreu unul fiind ca asta mi-iar distruge atentia de la regat.Dar ceva nu are sens.. vampiri au Consorti iar varcolaci Suflete Perechie. Noi ce suntem?. Nebsgandul in seama mi am luat expresia rece mergand in intre fratele si sora mea. Vedeam cu se uita curios la mine indreptanduna spre locul unde era tata.
-Alpha Marcus. am salutat eu cu o plecatiune subtila a capului urmandumi exempul si fratii mei.
-Printesa mostenitoare Katherine ,printe Jacob, printesa Dakotarisa e o incantare sa va cunoasc.spuse Alpha Marcus Dakota strambunduse cand ii spuse tot numele.
-Deasemenea. Am zis eu rece .
-Aceseta este csufletul meu perechie Esmeralda. -indrebtandusi atentia spre o femeie frumoasa intro rochie azurie lunga si vaporoasa care ii scoteu ochii in evidenta.-Fii mei Dimitri si Alexander .
Veni Dimitri langa mine sarutandumi mana facand acelssi lucru si Dakotei-sin semn de respect.
-Incantat printesele mele. Zise Dimitri Jack dandusi ochii peste cap,ura cand eu si Dackota primeam atata atentie din partea barbatilor. Diferenta de demperatura simtinduse ei avand peste 40 de grade si noi -5.
-Dimitri. Spun eu.
Alexander se indrepta spre noi desi se vedea ca nu vroia asta era protocolul,desi aveam o vaga impresie ca nu Dakota era problema. Sarutandu mana dacotei apoi a mea simtind fiori si nu doar din cauza calduri,isi tidica capul uitanduse in ochii mei si sincer in acel moment simteam ca ma topesc.Ichii iau devenit aurii si a spus doar doua cuvinte care desi imi erau interzise imi placeau.
-A mea.
Nu aveam de gand sa ii raspund ci aveam de gand sal resping singuri care stiau asta erau Dakota si Jack,fiind ca de cand eram mici spuneam ca atunci cand imi voi intalni sufletul perechie il voi respinge. Si de atunci tot zic asta iar acum e momentul. Bine poata nu ciar acum e prea multa lune aici.
Simteam ochii tuturor pe mine in special am fratilor pei care stiau ca osa il resping. Mana lui Jack ma atis ajutanduma sa ies din transa retragandumi mana si luandumi expresi impasibila retragandumi mama trecand mai departe spre femeia ce trebuia sa fie mama lui.
Avea o expresi mai mult decat socata.
-Incantata Luna. Am spus si eu si Dakota deodata.
-la fel. A raspuns ea inca socata.
-Unde e Lexi? A intrebat Dimitri probabil se referia la sufletul lui perechi sau consort..ma rog am auzit ca e o vampirita. Simteam o adiere rege si ciudata tinand cont ca abea era Septembrie. Probabil un vampir ceea ce e ciudat nefind prea multi vampiri pe teritoriul varcolacilor,din nou aceea adiere. Ceeilalti fiind la fel de confuzi dintro data simtind ceva ce incearca sa ma doboare dar eu am facuto prima . Cand ma uitam la fata ei vazand ca e o veche prietena Lexi.
-Kat.. a spus ea razand cu cura pana la urechi.
-Lexi.... se cand nu team vazut..4 ani...?3..?
-3 ,swith hart. De la ultima cearta..
- Hai sa nu ne amintim trecutul.
Mam ridicat de pe ea dandui mana ca sa se ridice.
-Va cunoasteti ? Intreba intrun finak Dimitri
-Da,iubire ne stim.
Imbratisanduse cu Dakota si dand palma cu Jack..
Eram putin confuza. Tocmai ia spus lu Dimitri iubire..?
Singer lucrurile incepeau sa se lege si nu stiu daca ini placeau.
Dar dand asta la oparte mi-am pus privire pe cei doi copi din spatele lui Dimitri ,semanau prea mult cu Lexi.
- Sunt ai tai nui asa?intreb eu
-Kat...
-Nu am de gand sa fac ca si atunci. Bine poate am priactionat putin prost.
-Putin..?
-Putin mai mult ..dar..
-Ok ,ok am inteles.
Ca sa nu mai fiti confuzi va luminez eu putin. Cand am aflat ca Lexi e insarcinata am riactionat destul pe urat . Si cand spun destil te urat ma refer la foarte urat ,de atunci nu am mai stiut nimic de ea.
-De dragul vremurilor trecute. Acum cum va cheama dragilor..lasan dupa jos spre copii aveu in jur de 4 ani si erau al naibii de scumpi,sincer ador copii dar nu vreu copi..
-Aiden..a raspuns baiatul
-Si pe tine scumpo?
-Tanya.
-Haideti inauntru. Spuse Marcus
Am intrat in casa prima oara vazand tabloul cu familia Hill apoi observand ca totul era in alb si negru.
-Ce ar fi sa lasam formalitatile.Sa virbim direct.Tonul tatalui meu era voies dar serios.Asta nu miroase a bine,ori vrea sa vorbim de afaceri ori de mine si Alexander iar o voce in capul meu spune ca a doua varianta.
-Copii...si incepe....Ce vreti face? Intreaba tata.
-Tata..spun eu plictisita in timp ce ma uitam la unghile mele rosu inchis...sti bine ca nu vrea un consort sau un suflet perechie,nu permit nimic sa imi distraga atentia de la conducere.
Majoritate din cei de la masa vriveau socati ,sunt putin oamenii care isi resping perechia iar accea sunt devstati,desi in familia regala sa mai intamplat de 4ori,Regina Charlotte care a murit de durere la scurt timp,Regina Fiona care trait fara el, Regina Josephine care a murit din cauza razbunari lui, Regina Evelyn bunica mea,rece,dura,impasibila,la fel ca mine.
Dar in acest timp Jack,Dakota si Lexi ma priveau cu o privire care spunea Stiam ca asa osa faci de 10 ani o spui si uitate facando.
-Exact..incepe Alexander...eu nu voi ramane cu o singura femeie,asa ca stiti bine ce vom face.
Cand a rostit o singur femei un injunchi mia trebut prin inima dar lam ignorat.

Hei stiu ca a fost destul de plictisitor dar nu am ce face.Voi posta inca un capitol si apoi o alta poveste sa vedeti care va place mai mult ca apoi sa o continui.
-Rose

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 04, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Consort Sau Suflete PerechieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum