-Kulaklarını Aç Ve Dinle

8 1 0
                                    


Hayatta canımızı sıkan çok şey olduğunu biliyorum. Bunları yaparken etrafta bulunan seslere kulak verip dinlemeye ne dersiniz ?

Dinlerken içinizde bir kıpırdatma yaratan ses ya da melodilere ayak uydurun kalçanızı sallayın.Sağa solo ellerinizi açın ve gelen her neyse ona teslim olun emin olun şu an böyle yapıyorsanız.Yerinizde duramıyorsunuz bunun için bahse girebilirim.

Her evinize gelen misafirin yapacağı tek şey kapıya veya zile basmaktır.Basit düşünün ama emeğinize bu adımları yapacağınıza yönelik uzun ve beyin yoran düşünceleri de incelemeyi ihmal etmeyin.

Temizlik yaparken çoğu süpürge ses çıkarır,faydalanın ben her temizlik yapılırken şakılar uydurarak söylemeye çalışırım.Denemenizi tavsiye ederim.En fazla annenizin size "kapa çeneni"diyebilir.

Kaybedecek bir şeyiniz yok ilk adım en önemli adımdır.

Zemininizi sağlam hazırlayamaz yanlış öğrenirseniz beyninizin size kapıları kapatacak ve diğer düşüncelerin gelmesini önlemeye çalışabilir.

Bunun için size geçen bölümde rahatlamak için verilen önerileri önemseyip uygularsanız ortada büyütecek bir sorun kalmayacağı gibi çoğu işte performansınızı artıracağı gibi daha rahat bir yaşam sunarak sizi müziğe ve dansın çekiciliğine çağırarak daha iyi dans ve zevkleri olan bir insan haline gelirsiniz.

Çevredeki sesleri sözleri kullanın bir kağıda not alın sonrasında aralarına eklemeler yapın iyi bir şeyler çıkana kadar deneyin melodi arayışına çıkın olmadıysa.

Yorumları Bekliyorum...

Teşekkürler...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

D-A-N-SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin