Tehnologia

5 1 0
                                    

Industria care evoluează cel mai rapid din lume este tehnologia. De la an la an oamenii de știință și tehnicienii împreună ne uimesc cu adevărate opere de artă cibernetice de la perfecționarea proiectului roboților autonomi până la evoluția telefoanelor inteligente.
Dar oare ce efect are acest lucru asupra noastră, a tinerilor, și asupra generației tinere?
Oamenii nu sunt pregătiți pentru un așa salt, e cutremurător ce se întâmplă acum, toată lumea devine atât de monotonă, se limitează la un ecran în jurul căruia își construiește viitorul, când defapt ar trebui să fie invers, ecranul să se adapteze la viața trăită în mod corect dinaintea existenței lui.
Cel mai dezastruos efect al tehnologiei se manifestă asupra copiilor. În timp ce noi ieșeam pe-afară, ne adunam și găseam un joc pe care să îl jucăm, ei de la 4 ani se "convoacă" pe Skype sau site-uri asemănătoare și dau un raid pe Clash Of Clans. Acești copii însă nu de "repară" nici când încep școala, deja trăind în lumea telefoanelor și tabletelor, dorințele la învățătură scad, copilul este neinteresat de orice se predă și își cere indirect lumea virtuală de care el crede ca are nevoie sau îi place. Cea mai mare greșeală! Vă îndobitociți singuri proprii copii, aceștia evitând lucrurile esențiale de care să profite atunci când este mic ca ieșitul pe afară, comunicatul cu alți copii, jocuri frumoase în grup, mersul în parc, mersul pe bicicletă, pentru că de telefoane și respectiv de internet va avea parte oricum toată viața.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 26, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Totul.Where stories live. Discover now