Love or Die

393 19 3
                                    

Potkoukala jsem se ulici, jako každý den. Byla to taková má rutina už asi 2 týdny a 3 dny. Nevím. Ztratila jsem pojem o čase. Léto sotva zkončilo a začal podzim. Ten podzim, který jsem vždy milovala. Um...ta krásná vůně a ty listy. Pomyslela jsem si. Moje jméno je Sarah. Sarah Carpenter, mám 17 let, jsem bruneta. Mám dlouhé vlasy a moje očí jsou světle hnědé a jsem dcerou místních zbohatlíků, kteří mě odkoply jako zvíře, které jsem měla jako malá a nechtěli se dál o něj starat. Heh. Jako by těch pěněz měli málo, nikdy jich nemají dost. Vlastně budou radši mít peníze než svou dceru, která je na holky, že. Kurva. Mám čím dál víc hlad. Zajímalo by mě fakt co já sakra budu dělat. Všichni mě opustili, jsem sama, potoluji se po ulicích, bez domova, jídla a dalších věcí. Všechno mě tak bolí. Ne, že by se mi v parku na lavičce blbě spalo, ale to také. Mám modřiny po celém těle. Někdo by řekl, že po 2 týdnech zmizí, ale ne nezmizí ani ty jizvy a ta jedna velká na mém srdci. Měla jsem tam zůstat a milovat se s ní aby mě nezabila? Moje bývalá..ach, ta byla psychopatem. No tedy je, ale kdybych ji neutekla tak nevím jak bych dál vše snášela. Sedla jsem si na lavičku a vzpomínala.

× Setkání ×

Seděla jsem v parku, v legínách triku a na něm jsem měla mikunu a k tomu na hlavě beanie čepici. Seděla jsem vyhozena od svých rodičů, kteří zjistili, že jsem lesba a rozhodli se, že dál nebudou žít s tou " špínou " . Ano, tak mě nazvali mojí vlastní rodičové. Matka, která mě porodila se ke mě společně s tátou otočila jako bych byla vyvrhel a odřízli mě. Neměla jsem kam jít, když v tom kolem mě prošla slečna s nádech červené barvy ve vlasech, které měla nádherně dlouhé, do očí jsem jí neviděla, ale věděla jsem že budou úchvatné jako ona samotná. Na sobě měla černé tílko a na něm zelenou bundu. Měla skinny džíny a černé kotníkové boty. Viděla mě jak sedím v klubíčku na lavičce a brečím. Pozastavila se a vrátila a poté si ke mě přisedla a řekla „ Ahoj, co tady děláš tak sama? Mimochodem já jsem Anastasia Jones a ty? " „ Rodiče mě vykopli. Nemám kam jít *fňuk* tak jsem tu. Já jsem *fňuk* Sarah Carpenter ". „ Pane bože...proč? Počkat dcera těch...Carpenter? " „ Protože jsem lesba. Ano, ano už to tak je. Bohužel ". „ To mi je líto ". Proběhla chvíle ticha a pak se mě zeptala „ Nechceš jít ke mě? " „ Nebudu otravovat ". „ Dost, neotravuješ a pojď ". Zvedla jsem se šla s ní, neznámo kam, nasedli jsme na mhd a jeli za na kraj Londýna, vystoupily jsme a pak šli chvíli po cestě až jsme došli k domu. No tedy spíš k vile, která byla dost velká, ale zároveň i malá. Prošli jsme brankou a šli ke dveřím, které odemkla a poté řekla „ Princezny mají přednost ". Začervenala jsem se a šla dál. Bylo to tam naprosto úchvatné. Kychuň byla tak velká, bylo tam snad vše. Obyvák totéž a když jste šli dál tam tam byli skleněné dveře na terasu. A dál tam byl bazén, který byl v zemi. Bylo to tam úchvatné. Poté tam vedly schody nahorů. Byla tam chodba a v ní bylo několik dvěří z tohož jedny byly zakázané. Tedy aspoň tak to říkala. Zavedla mě do pokoje pro hosty a řekla „ Tak tady tohle bude tvůj pokoj, chovej se tu jako doma ". Pak odešla dolů, abych se mohla porozhlédnout. Pokoj byl dost velký. Počkat. Ona tu je aji koupelna? Pane bože! Super! A balkón? Luxus! Skočila jsem do postele abych si odpočinula a potom jsem neplánovaně usla, probrala jsem se asi zhruba za hodinu. Šla jsem dolů se jí zeptat na něco. Otevřela jsem dveře a šla a pak jsem ji zahlédla jak jde do obyváku tak jsem šla za ní a zeptala se „ Um..je mi to trapné, ale nevadilo by ti kdybych se osprchovala? " „ Nevadilo, říkala jsem chovej se tu jako doma ". Usmála se na mě. „ Dobře, děkuji ". A já se usmála na ni . Odešla jsem zpátky nahoru, vešla do pokoje a pak do koupelny. A co nebylo v koupelně. No samozřejmě tam nechyběla vířivka, vana, sprcha a další potřebné věci. Popadla jsem ručník. Dala ho poblíž sprchy. Vyslékla se a vlezla do sprchy, zatáhla závěs, který měl motiv Americké vlajky a poté se začala sprchovat. Byla jsem ráda, že se konečně sprchuju po tak dlouhé době. Zpívala jsem si. Páni, já si dlouho nezpívala. Asi tak 20 minutách jsem byla osprchovaná, ovinula jsem se ručníkem. A sakra. Nemám oblečení co teď. Pomyslela jsem si. Šla jsem do pokoje, hodila jsem si věci na postel a šla najít Anastasii. „ Anastasia? Anastasia? " „ Ano Sarah? ". „ Prosím tě dala by si mi nějaké oblečení? " „ Jasně, už jdu nahoru ". Vyšla schody a hned šla do svého pokoje, já mezitím šla do pokoje. Zanedlouho došla dala mi ty věci a potom řekla „ Tak tady je máš ". „ Děkuji ". Šla jsem k ní a dala ji pusu na pusu. Strašně moc se mi líbila. Neuběhla ani jedna minuta a ona mi tu pusu vrátila, v delším podání, byla úžasná. Zanedlouho jsme skončili v posteli, abychom jsme si to ujasnili to ona vyjela po mě, ale ani mi to tak nevadilo, bylo to s ní úžasné. A pak to přišlo odvedla mě do toho pokoje, kde na mě čekalo milé i nemilé překvapení měla tam biče. Bože. Lekla jsem se, ona bude nějaký ten fanoušek 50 Odstnínů Šedi. Ne, ne, ne. Dostala jsem strach, ale i tak jsem šla dál. Jsem kráva. Bylo to strašné, ale milovala jsem ji. Tak co jsem měla dělat? Pokaždé, když jsem chtěla utéct mě zmlátila. Bolelo to, ale milovala jsem ji. Nechci nic říkat, ale už aji s rodiči to bylo lepší. Pokaždé říkavala buď mě budeš milovat a budeš se se mnou milovat, nebo to dopadne hrozně, ale pro tebe. Měla jsem z ní strach, ale zároveň jsem ji milovala. I přesto co všechno mi dělala. A věřte bylo toho víc, například jednou, když........

To be contiuned...
Snad se vám tenhle příběh líbí, další díl bude až bude minimálně 5 votes, abych věděla, že to má aspoň trochu cenu.

Love or DieKde žijí příběhy. Začni objevovat