Pentru topul ăsta v-am ascultat rugămintile si cererile si comentariile enervante in care imi tot cereati sa fac un top cu animeuri horror.
Pe scurt NU CITITI DACĂ NU AVEŢI MATELE SA SUPORTATI ACESTE ANIMEURI!!!
Ati fost oficial avertizaţi.
Unele din animeuri chiar m-au speriat de moarte si credeti-ma ca am văzut TOATE animeurile din lista asta.Lista se bazează pe următorii factori:cantitatea de sange vărsat,intriga acţiunii,calitatea animaţiei si cât de suportabil este animeul.
In lista asta NU bag Curaj,câinele fricos si nici Boku no Pico.
Primul din motive evidente si celălalt pentru ca e oficial hentai.Sa începem:
Future Diary (Mirrai Nikki)
Nr.Episoade :26
Dublat in engleză
Durata episod:20-25 min.
Gen:Psihologic, horror,dramă, ecchi,acţiune,supranatural.Un baiat tine un jurnal cu lucrurile pe care le face zilnic.
Pe lângă asta,are 2 prieteni "Imaginari" pe nume MurMur si Deus Ex Machina.Deus îi face un dar neobişnuit si îi face telefonul sa vadă in viitor.
La început incredibil,el primeşte un mesaj din viitor in care zice ca moare si întâlneşte o fata pe nume Yuno Gasai, care crede ca il va omora.
Yuno îi explică faptul ca si ea are un asftel de telefon in care vede ce face el din 10 in 10 minute(stalkerul perfect nu?)
Mai târziu Deus îi explică faptul ca el face parte dintr-un joc cu 12 concurenţi.
Răsplata:Câştigătorul devine Dumnezeu.Mi s-a părut sincer o copie a desenlui "Oban Cursele Stelare " si chiar este in unele cazuri.
Ceea ce face animeul aşa bun e calitatea animaţiei,schimbarea drastica de situaţie si sadismul personajelor,mai ales Yuno.
Fata asta are un sadism in ea chiar mai rău decât Light,deşi pot zice ca Light nu avea nevoie de consiliere psihologica si nici nu a fost închis intro cuşcă de propria mama.
Vorbesc serios.
Ah,pregatitiva pentru scene care AU conotaţii sexuale si tăieri de membre si extremitati.
Dacă vi se pare strigător la cer ce a păţit fata aia din Vaslui,nici nu se compară cu personajul care e preoteasa in anime.