KELEBEĞİN KOCA BEBEĞİ

77 5 3
                                    

Tam 1 yıl , tam 1 yıldır kokusundan , sarılışından , sahiplenmesine kadar özlediğim adamın yanına gitmenin tam zamanıydı . Onu zaten tam bugün kaybetmiştim doğum günümde ve bugünde kavuşacaktım , defalarca denememe rağmen yapamadığım başaramadığım şeyi bugün başaracaktım. Başarmadan önce tekrar anılarımıza göz gezdirdim elime yine o son gün o nefret ettiğim gün çekildiğimiz son fotoğrafımız geldi. Halbuki o gün ne güzel bir gündü bana 'SENİ SEVİYORUM KELEBEK ' cümlesini söylemişti ilk defa. Ne kadar sinir olsamda bana kelebek demesine , o an umrumda bile değildi. Bütün kızların hayalini kurduğu bir sevgiliye sahiptim KARAN , KARAN ATAN. Tek bakışıyla insanları korkutan , benim yanımda KOCA BEBEĞE dönen KARAN. Ne kadar kızardı bana, ona 'KOCA BEBEK' dediğim için . Herkesin korkulu rüyası kötü çocuk KARAN ATAN'A KOCAA BEBEK DİYE hitap etmem hoşuna gitmezdi Koca Bebeğin . Benim yanımdayken tam bir bebek gibi her şeye huysuzlanan Karan . Ona her bu şekilde hitap ettiğimde bana çevresindeki insanların ona duyduğu saygıdan , korkudan bahsediyordu ozaman onu takmıyodum koca bebek demeye devam ediyordum onu kızdırdığım için kendimden tekrar nefret ettim. Karan' a bugün yanına gidip kavuşacağım için haberi vermek istedim bu yüzden hazırlandım ne kadar mutlu olucaktı kim bilir KELEBEĞİ yanına gidecekti. Doyasıya sarılacaktı KELEBEĞİ , KOCA BEBEĞİNE özlem giderip birbirlerine tekrar kavuşacaklardı diye içimden geçirdim. Çok mutluyum bugün , göz yaşlarımı silip odamın kapısını çekip kilitledim. Şuan odam benim dışımda bir yabancının içeriyi görmesi için müsait değildi . Merdivenlerden kendimce gülerek indim annem benim güldüğümü görünce mutlu oldu, yine eskisi gibi olacağımı düşünüp kendince tekrar umutlanıcaktı. Anneme ve babama üzülüyordum,benim yaşayıp hissettiğim acıların iki katını yaşayıp hissediyorlardı buna emindim . Tam kapıdan çıkarken annemin omzuma dokunmasıyla arkama döndüm, elinde küçük bir kutu vardı. Takı kutusuna benziyodu ilgimi çekmediği için dik dik anneme bakıp durdum . Annem " Tatlım doğum günün kutlu olsun . İnanıyorumki bugünden sonra tekrar doğup eski haline döneceksin." diyip şimdiden uyuz olduğum kutuyu elime tutuşturdu . Kutuyu açmadan çantama attım, teşekkür bile etmeden anneme bakıp kapıdan çıktım . Annemi birkez daha hayal kırıklığına uğrattığımın farkındayım ama şuan umrumda değildi ,daha önceden çantama koyduğum annemin arabasının anahtarını çıkardım . 18 yaşına yeni girmem umrumda bile değildi yada ehliyetimin olmaması. Arabayı açıp içine oturdum anahtarı kontağa takıp çevirdim otomatik araba olduğu için çokta zor değildi kullanması, daha öncede Karanların dağ evine Karanla konuşmak için kaçırmıştım arabayı . O günde gittiğimde ilk birbirimize bağırıp çağırmıştık sonra sarılıp barışmıştık dışarda karın yağdığını görüncede dışarı çıkıp deli gibi oynayıp bi güzel hasta olmuştuk . Karan bana "Çorba yapsana kadın" dediğinde ne kadar mutlu olmuştum. Amerikan mutfağa gidip dolapları karıştırmıştım zaten yemek yapmakla uzaktan yakından alakam olmadığı için hazır çorba çıkarmıştım. O an aklımda hala Karan'ın bana söylediği şey vardı.Tencereye döktüğüm hazır çorbanın tozunun yandığına dair bi koku alınca tencereye gözlerimi  pörtleterek bakıp , içeriye de Karan ' ı kontrol amaçlı bakmıştım görse dalga geçer diye , içeride göremeyincede mutlu olmuştum dışarıya çıktı diye sonra çorba tozunun bulunduğu tencereye su koyup dibe yapışmış tozları suya karıştırmak için tencereyi kazmaya çalışmıştım daha doğrusu savaş vermiştim moralim bozulmaya başlamıştı bunun üzerine arkadan gelen kahkaha ile ne kadar utanmıştım Karan" beceriksiz kelebek daha çorba yapmayı bilmiyosun ben seninle evlenmeyi düşünüyodum vazgeçtim sanırım" diyince dahada moralim bozulmuştu ama Karan' a belli etmemek için " Çok biliyordunda neden sen yapmadın koca bebek " diyince bu sefer morali bozulan Karan olmuştu moralini bozan şeyin koca bebek dememin olduğunu anlayınca direk merdivenlere doğru koşmuştum tam 4. basamağı çıkarken kolumdan tutmasıyla dengemi kaybedip Karanın kucağına düşmüştüm , bizim öyle kim bilir ne kadar anımız vardı yenilerini eklemek ne kadar isterdim . Akan göz yaşlarımı umursamayıp en sol şerite geçtim ve hızımı arttırdım. Radyoyu açtım çalan şarkı 'Model-Levla vazgeçti ' yi dinlemeye devam ettim. Genelde Pera ,Model , Kolpa dinlerdim diğer arkadaşlarımın aksine . Aralarından en sevdiğim Pera'ydı çünkü Karan dan ilk ayrıldığımda arkadaşlarıyla gittiği barda Peranın SEVDİĞİM KADIN şarkısını söylemiş ben yanında yoktum .Batu , Karan'ın en yakın arkadaşıydı bana videosunu çekip atmıştı ne güzel söylemişti sesine aşık olduğum adam .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLÜM KELEBEĞİ (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin