Daha öncelerden tanimak ister ya insan bazen. Keşke der sonra nasip der gecer. Ben senin doğduğun günü hatırlamak isterdim. Hatta dogdugunda kiskanmak isterdim seni. Yan komşun olmak isterdim. Sen dünyaya geldiginde seni görmeye götürmeliydi annem beni. Aglayışını, bebek bebek bakışını ,güldüğünü gormek isterdim. Ilk yaşına bastığında yürümeye çalıştığını yürürken koltugun kenarına tutunduğunu görmek isterdim. Birkaç adımdan sonra yere düşüp, ağlamanı boncuk boncuk gülmeni görmek isterdim. Ilk konuşmaya başladığında söyleyeceğin bir kaç kelimenin icinde adımın da geçmesini isterdim. Duymak isterdim o bebek dilinle adımı. Seni kıskanıp oyuncaklarını saklamak isterdim. Ağlayınca Kıyamayıp geri getirmek ve senin o bakışını gormek isterdim. Akan göz yaşlarınla , mutlulugunu bebek halinde görmek isterdim. Okula başladığın günü gormek isterdim. Beraber sınıflarımıza girip Teneffüsler de yanına gelmek isterdim Simitimi, ayranımı bolusmek isterdim. Ders aralarında izin alıp lavaboya gidiyorum diye seni gormek isterdim. Okul bittiğinde seni bekleyip beraber eve dönmek isterdim. Bazen okuldan kacıp, eve dönerken camurlu sokaklardan gecip üstümüzü başımızı kirletmeyi isterdim. Eve gittiğimiz de annelerimizin bize kızmasını isterdim. annelerimiz bağırsa böyle bize .... Ders çalışmak icin bir araya gelmek isterdim böyle kaynatmak isterdim ders çalışma bahanesiyle . Odevlerimizi beraber yapmayı isterdim bir de... Aksamlari sizin bize misafirlige gelmenizi ister ve geldiginizde 'ekosa bak sen nasıl da sevindi' demeni isterdim.Ertesi aksam gidelim onlara gidelim diye ağlamaya baslamak isterdim annem sinir krizi geçirene kadar... Herkes salonda konuşurken biz seninle bir köşede resim cizmek isterdim. Annelerimizin bize bak ne guzel anlasiyorlar lafini duymak isterdim.Hafta sonlari bizi lunaparka beraber goturmelerini, goturmediklerin de beraber aglamak isterdim. Kıyameti koparmak isterdim seninle.m.. Salıncaktaberaber sallanmak, kumda kaleler yapmak isterdim. Büyüdüğünü gormek isterdim .kuralları çiğnemek düzene karsi cikmak isterdim. İsyancı olurduk belki, belki de masum gerçi bizden masum olmaz anca şeytan olurda neyse Beraber tatil planları kurardik. Belki yalan soylerdik, bir yerlere gidebilmek icin... Büyüdükten sonra değişmeyen, birbirimizin her şeyini bildigi bir bakışımızın ne anlama geldiği ve bir derdimiz varsa gozlerimizden neye uzuldugumuzu biilmemizi isterdim... Ikimizin de hayatimiza birbirimizden baska kimseyi sokmadigimizi, kimseye seni seviyorum kelimesi kullanmamamızı isterdim. Senin doğduğun günü hatırlayıp olene kadar yanimda olmanı isterdim... Şimdi bunları seninle yaşayamadım diye üzülürken, Allahıma dua ediyorum senin gibi birini karsima çıkardığı icin.Ve şimdi benim çocukluğum da seninle yapmak istediklerimi, Geri kalan ömrümüzde telafisini ederiz diye dua ediyorum Allahıma...Geç geldin hayatima, hiç gitme nolur..
Seni herşeyden çok seven ekoşun ❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Günlüğü
RandomAşk nedir ? onu sevmek mi ? ona bağlanmak mı ? onun için herşeyi göze almak mı ? onunla ölüme bile gitmekmi ? ona seni seviyorum demek mi ? Yanında olmayışına aşık olmak onu görmeden sevmek mi ? aşk bunların hepsi ve daha fazlası bir sonsuzluk aşk...