Piiip. Prišla mi správa na facebooku od Šarlot.
Šarlot: tak platí dnes to von? :)
Ja: Šarlotka moja. Mám hrozne desivé správy. Musíme sa stretnúť hneď!
Šarlot: o 5 minút na našom mieste?
Ja: budem ťa čakať :)"Tak si to predstav Lodka ( takto u nás voláme Šarlotu ) Dnes si prídem domov od Tomáša, prezlečiem sa, zoberiem si zmrzlinu, vyložim nohy, pustím telku a tí mojí rodičia akože nič len tak nacupkajú za mnou do izby a nahodia tie psie oči. Hneď som vedela, že niečo chystajú. Keď v tom zrazu z mamky vypadlo: zlatko začni sa baliť. Zajtra odlietame do Bulharska. Či sa ti to páči alebo nie, ty letiš s nami. A áno chceli sme ti to povedať skôr ale ušetrili sme si tým nervy tak, že nebudeme musieť počúvať tvoje námietky dlhšie ako jeden deň. Šup šup pusť sa do balenia!"vyrozprávala som sa Lodke.
- "to nemysliš vážne!"skrikla Lodka. "Veď sme boli dohodnuté na ten volejbalový zápas tých sexošov. Mali sme si tam nájsť nových a nie. Ty sa stále niekde trepeš s tým tvojim milovaným Tomaškom a ja? Ja doma kvasím a celý týždeň čakám na ten zápas."
"Viem. Prepáč. Ale poznáš mojich rodičov. Nepohnem s nimi." Aj keby som pohla. Viem to. Veď som ich jedine dievčatko ako predsa. Niekedy je lepšie trochu zaklamať. A v tom som dobrá. "Ja som to nevedela skôr... Dozvedela som sa to len dnes" dopovedala som.
- "ách. Že si to ty Kristy máš odpustené. Kedy odlietate? A kedy sa vratiš? Ide aj Seby? A Tomáš? Ten to už vie?"
"Aau!" prerušila som Lodku aby nepokračovala ďalej šialenými otázkami typu; kde, kedy, ako, s kým, prečo a tak ďalej, aj keď ma nič nebolelo. "Ide aj ten môj brat Seby. Aspoň teda myslim a Tomáš sa to dozvie keď mu dám koniec. Neviem prečo, ale posledný čas sa zmenil. Už nieje taký milý a romantický ale stále sa iba hádame a ja to už skončim. Lodka, musím už isť. Nehnevaj sa. Idem sa baliť na tú super skvelý dovolenku. Fakt huráá. Mám ťa rada a budeš mu chýbať."
- "aj ja ťa mám rada ty moje trdlo. Paaa a potom sa ozvi keď sa vrátiš. Nie ako minule!"
Ano Lodka aj ja ťa mám rada. Som rada že sa nechytila nato au a že som to tak pekne uhrala a zahovorila. V tom som proste profík.