Evden çıkıp arabama bindim. Şirkete babamın yanına gitmeliydim. Benim çalışıp yorulmamı istemiyordu. Zaten yeterince zenginim ve bende baba parası yemeye alıştığım için babamın bu fikrine karşı çıkmıyordum.
Şirkete girer girmez ilgiler başlamıştı. Tüm calisanlar gülümsüyor ve hoşgeldiniz Rüya hanım diyorlardı. Bende gulumsedim ve odama girdim. Çok sıkıcı bir ortamdi. Herkes bir şeyler yapıyor, çalışıp duruyorlardı.
Babam odaya girdi.
-Hosgeldin kızım.
-Hosbuldum baba nasılsın ?
-Çok iyiyim, arada bir şirkete gelmen hoşuma gidiyor dogrusu." dedi gülümseyerek.
-Çok fazla kalamam işlerim var'' dedim. Dün geceki bara gidip o adamı bulmalıydım.
-Tamam tatlım."dedi babam ve odadan çıktı. Bende biraz telefonumla ilgilenip zaman geçirmeye çalıştım. Sonra çantamı alıp şirketten çıktım. Arabama bindiğim gibi barın yolunu tuttum.İçerisi iğrenç sigara ve ter kokuyordu. Ağzımı kapatarak garsonun yanına gittim.
-Bana hemen patronunu çağır." dedim ve önce bana tuhafca baktı ve sonra ciddi olduğumu anlayınca gitti. Bir süre bekledim , sonra patron bozuntusu geldi yanıma.
-Selam. Lafı fazla uzatmiycam.Dün gece burdaydim ve bir erkekle ayrıldım burdan. Kim olduğunu bilmiyorum, sanırım sizden ne istediğimi anladınız. " dedim.
Adam baktı ve umursamazdi bakışları.
-Eğer yardımcı olursanız paraya boğarım sizi." dedim. Kendimden emin bir şekilde. Adam harekete geçti, yolu göstererek beni davet etti. Bende yürümeye başladım. Odasına girdik.-Mert bey barımızdaki devamlı müşterilerimizdendir.Dün gecede buradaydı ve sizinle burdan ayrıldı."dedi. Demek ismi Mert. Neden evinin olmadığını söyledi ki bana ? Adama "Daha fazla şey öğrenmek istiyorum." dedim.
Adam da "Mert bey oldukça zengin. Burdaki tüm calisanlar ona değer verirler. Onun hakkında bu kadarını biliyorum ." dedi. Cantamdan para çıkartıp masaya koydum ve hızla çıktım o pis kokulu yerden. Ne yani ? Beni evim yok diye kandırdı mı ? Onu bulmak istiyorum. Ama nasıl bulucam. Arabama bindim ve Eshli'yi aradım .
-Nerdesin Eshli?
-Oteldeyim bardan kalma erkegimle birlikteyim. Sen nerdesin Ruya?dedi. Kikirdayarak.
-Sana sormam gereken şeyler var. Hazırlan birazdan seni almaya gelicem."dedim. Ve telefonu kapattım.
Gaza bastım ve hızla otelin önüne geldim. Bu kızın arkadaşım olmasının tek sebebi sözümü dinliyor olmasıydı. Hazır ve kapıda beni bekliyor. Vay canına. Arabaya yaklaştı ve bindi.
-Selam Rüyacim sorularını çok merak ediyorum doğrusu ." dedi.
--Evet.Dün gece bardan birlikte ayrıldığım adam kimdi Eshli ?
-Mert. Barın gözde müşterilerinden. Bir ara bende sulanmıştım. Ama pek bana göre değildi. Tek gecelik ilişkilerden pek memnun kalmiyormus. Onun için bi kız kendisiyle en az 3 defa yatmaliymis. Çok saçma değil mi ?" dedi. Ve kahkaha attı.Bu adam gerçekten tuhafmis. Peki neden benim evime geldi? Neden o kadar kız varken beni seçti. Neden sarhoş olmamdan faydalanmadi ? Bu soruları cevaplamam lazım.
-Eshli beni dinle. Bu akşam yine o bara gidecegiz. O Merti bulmam lazım."dedim. Oda başını salladı.Eve gittim ve hazırlanmaya başladım. Akşam olmuştu bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlamsız
RomanceOnun tek suçu o gece o sokakta olmasıydı. Mutluluğu buldu mu yoksa hayatını yitirdi mi ? Anlaması için onun ve tüm herkesin zamana ihtiyacı vardı.