bab3

4.1K 20 0
                                    

"'Assalamualaikum,"',,dato amran trus membuka pintu rumah nya,,,"'walaikumsalam,eh!abang dah balik,,,abang aisyah dah balik,,datin trus pergi ke dapur  mengambil kopi untuk suami nya..."'.yake...aisyah O Aisyah.."'kata dato memangil anak kesayangan nya...ya papa aisyah datang nie..kata aisyah trus memeluk ayahnda nya ....aisyah rindu papa sangat...kata aisyah...tau pun rindu fikir kan dah lupa papa nya..kata dato bergurau.'".papa nie...tak nak sayang papa."'..aisyah memeluk tubuh sambil membelakangi ayah nya...alololo anak kesayangan papa nie jangan la merajuk...kata dato memujuk anak nya....."'aisyah nak tak ikut papa pergi ofis esok"'...dato mengambil alat kawalan untuk menukar siaran  tv..."'hem,bole jugak pa..."'aisyah tersenyum ke arah papa nya...datin dan dato trsenyum bersama...

Keesokan hari nya......
 
"'aisyah dah sarapan ke nie..."',datin mengambil.milo lalu memberi anak nya.....tq ma²milo pun bole jgak hehehe......ok jom papa..i am ready to go ofis"',aisyah tersenyum bangga lalu menyalami ibu nya. ....."'aisyah dengar cakap papa tau..."'.kata datin yang trsenyum kerna melihat perlakuan anak nya yang gembira sangat....

Assalamualaikum boss..kata salalh seorng pekerja nurammas jaya enterprise......walaikumslam kata dato...aisyah hanya trsenyum sja melihat pekerja papa ny...

•AISYAH BUDAK GEMUK•Where stories live. Discover now