Bu bölümde sürtük vb kelimeler bulunabilir. Eğer bundan rahatsız olursanız kitabı okumamanız tercih edilir. Ve bölüm hasta olduğum için kötü olabilir. Bir de annem ve babam ayrı olduğu için biraz psikolojim bozuk. Bu da bölüme yansıyabilir. Çünkü hala annem ve babamın ayrılmasını sindiremedim. En ufak şeylerde sinirleniyorumm bu yüzden saçma sapan yorumlar atmamanız ônerilir.
2. Bölüm
Adını bilmediğim yeni çocuk bana doğru geliyordu. Yeşim'e döndüğümde o da bana dönmüş durumdaydı. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atmaya başlayınca neden böyle olduğunu düşündüm. Ona aşık olmuş olamam değil mi? Daha onu tanımıyorum bile. Heyecandır diye kestirip attıp. Yeni çocuk yanımıza geldiğinde ciddi ve biraz umursamaz bir surat ifadesi aldım. Yeni çoçuk konuşmak için açacakken hemen kapadı ağzını. Arkasını dönüp hızlı adımlarla uzaklaştı. Sorun'u ne'ydi bunun?
Yeşim'e tekrar baktığımda alt dudağını bükmüş kollarını da yana açmıştı. Bu hali bana komik geldiğini için güldüm. Yavaş yavaş sınıfa ilerlerken okulun bütün kızları bize delici bakışlarını atıyordu. Biraz daha zorlasalar neredeyse gôzlerinden lazer çıkacaktı. Onları umursamayarak sınıfa çıktık. Yeşim ile doğduğumuzdan beri arkadaştık. Çünkü annelerimiz çocukluktan beri arkadaşmış. Yeşim'in annesi Hale teyze ve benim annem neredeyse aynı zamanda hamile oldukları için seviniyorlardı. En iyi arkadaş olurlar diye. Zaten öyleydik. Yeşim benim en iyi arkadaşımdı. Ben kendi kendime konuşurken bizim bir alt sınıfımızdan pardon ama bir sürtüğün benim hakkında konuştuğunu duydum."Ayy selön baksaneaa. Şua ipek ve yeşim'den nefreat ediyoruam"
Aslında sinirlenmem gerekirken kahkaha atmaya başladım. Yeşim'de bunu duymuş olacakmış ki o da kahkaha atmaya başladı. Herkes bize "Deli bunlar" bakışı atarken kendimi durdurmayı başardım. Ağzını yaya yaya konuşanları hiç sevmezdim. Az önceki sürtük gibi. Şimdi sinirlenmeye başladım işte. Yeşim'e bir bakış atıp kızın yanına ilerlemeye başladı. Kız konuşmasını duyduğumu anlamış olacakki kaçmaya çalıştı. Kolundan tutup kendime doğru çektim. Bana doğru geldiğinde suratına sağlam bir yumruk geçirdim. Kız daha şimdiden ağlamaya başlamıştı. Amatör hareketler ile bana vurmaya çalışırken hareketlerinden kolay bir şekilde kurtuluyor, tekme ve yumruk atıyordum. Tam bir tane daha yumruk atacakken kolumun tutulmasıyla durdum. Kafamı sağa çevirdiğimde yeni çocuğu gördüm. Hadi ama ya? En eğlenceli kısmında durduyorsun. Kolumu hırsla çekip ona bir bakış attım. Ciddi bir surat ifadesi alıp sınıfa ilerlemeye başladım. Dur bir dakika! Yeşim neredeydi? Hale teyze beni kesecekti. Bana güvenerek onu buraya göndermişti. Ben lise başından beri buradaydım. Ama yeşim geçen sene gelmişti. Kaybolursa Hale teyze beni keserdi. Hemen alt kata koşturmaya başladım. Gôren olimpiyatlar için hazırlanıyorum sanır. Durmadan koşuyor ,Yeşim diye bağırıyordum. Birden arkamdan "Ne var gerizekalı?" sesini duyunca arkaya döndüm.
"Sen neredesin ya gerizekalı? Kaybolsaydın Hale teyze beni keserdi! Bilmiyor musun salak?!"
O buna karşın kahkaha atıp durdu
"Ben kaybolmam bu 1. Bu okulu neredeyse senden daha iyi biliyorum 2. Ve annem seni niye kessin mal bu da 3"
"1 sanırım galiba kaybolmazsın. 2 he he benden iyi biliyorsun bu okulu. 3 Hale teyze bana güvenerek bu okula gönderdi seni"
Aslımda bu söylediklerimin hepsi yalandı. Sadece 3 doğruydu. Yeşim'in sevmediğim yanı ise buydu. Benden önce herşeyi öğenmesi. Daha geleli bir sene olmasına rağmen okulu avucunun içi gibi biliyordu. Ben hala ôğretmenler odası,sınıf'ı felan biliyordum. Kolay mı lan 5 katlı okulun heryerini ezberlemek?
Yeşim'e doğru ilerleyip kolundan çektim. Kantine inecektim. Midem kazınmıştı. Sabah sucuklu yumurta yiyecektim am annem sayesinde yumurtam ölmüştü. Allah rahmet eylesin. Kantine girecekken bir ses ile durdum.
"İpek diye öğrendiğim kız var ya. Kendini çok büyük görüyor. Gözüm onu hiç tutmadı"
Gülmemek için dudağımı ısırırken bunu kimin söylediğine baktım. Bu fazla oluyor yeni çocuk. Arkasına geçip durdum.
"Asıl sen kendini büyük görme YENİ ÇOCUK!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kirli Ve Temiz
RandomBenim en büyük hayalimdir. Wattpad'de yazdığım bir kitabın gerçek bir kitap olması.Bana bunun için yardım eder misiniz ? *********** Gerekli yerlerde küfür içerir. Eğer küfürden rahatsız oluyorsanız lütfen okumayın. Saçma sapan yorumlar ve mesajlar...