15.

568 67 8
                                    

Am intrat in casa unde am fost intampinati,mai mult Zayn,de o cur.. pardon fata cam de aceiasi varsta cu mine si Zayn cu ochi ciocolatii si cu un par castaniu lung dar care sincer lasa de dorit.Imi e scarba sa ma uit la ea.Umbla ca o destrabalata de pe centura!Adica serios era pe un sfert imbracata iar *hainele* pe care le poarta sunt aproape inexistente,adica serios i se vad sanii si pasarica stoclijita prin dantela foarte transparenta.Da na cine's eu sa judec? :)

E:-Zayn,iubire,te-ai intors!ii aud glasul pitigaiat care imi zgaraie timpanul.Aceasta ii sare in brate fara nici o rusine si incep sa faca schimb excesiv de saliva!Tusesc de cateva ori fals dar nici nu imi dau atenie ,de parca as fi vreo fantoma,incepand sa se dezbrace.
#Stai ce?
#Fă astea mai au un pic si se fut aici si tu stai ca proasta? aud vocea aia enervanta in capul meu
#O Doamne ce am mai facut acum retardo?
#Fai copchila hanticapata astia se fut aci pleaca de acolo!
#Buna ideie! :)))
#Doamne da minte la prosti!
#Proastai mă-ta!
#Mno...tocmai ti-ai injurat mama! :))
#A da,tot uit ca ma cert cu constiinta. :))
Asa ca am plecat de acolo lasandui in legea lor si am dat peste mai multe camere.Am intrat la nimereala si ghici cat sunt eu de norocoasa?Ehh nu aveti de unde stii!Lasa ca va zic eu:am nimerit baia!Hehe si mai frumos Harry era in ea! ;) Gol pusca si mai ca era sa lesin la ce patratele are da m-am abtinut sau nu! :)
Imi pun mana la ochi si spun un simplu scuze acesta razand.
H:-Nu te scuz!spune inaintand spre mine lipindu-ma de perete si incuind usa cu cheia.Ok acum ma panichez.
A:-Harry da-mi drumul!marai la el chiar daca in interior muream de frica
H:-Uuu ,pisicuta zgarie.Imi place!se apleaca si imi plaseaza saruturi rapizi pe gat care ma dezgustau.Incerc sa ma eliberez dar mana lui mare se pune pe coapsa mea stanga blocand iesirea.
Fara sa-mi dau seama incep sa plang si sa tip cand mana lui imi atinge feminitatea.
H:-Taci in pizda mă-ti!si palma lui grea face contact cu obrazul meu fragil invinetindu-se pe loc.
Cand sa-mi dea jos chiloti usa baii se isbeste violent de perete fiind scoasa din balamali.Harry fiind neatent ii trag una buna unde nu rasare soarele si fug spre usa pe care inta Zayn cu o expresie ce baga si moartea in sperieti.Ma duc la el fara sa constientizez si il iau in brate plangand pe umarul lui,acesta strangandu-ma si sarutand incet crestetul capului ca un parinte proctector asupra copilului sau.Ce a urmat a fost ceva la care nu ma asteptam si care sincer nu a iesit bine pentru mine. :(

Acest capitol il dedic unei prietene bune pe nume
Andreea! Te iub <3
Scz pt eventualele greseli!

For you...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum