Harry Styles, excuseer, dé Harry Styles, was 'happy single'. Maar dat hij zich dood verveelde wanneer hij alleen thuis zat, was geen geheim. Dus... Na lang nadenken besloot hij een kind te adopteren...
Bij hem in de stad was er één weeshuis. Harry besloot daar eens langs te gaan.
Een vrouw van in de 50 deed open wanneer hij aanbelde. Vlak nadat hij had uitgelegd wat hij kwam doen en de vrouw hem een wantrouwige blik had gegeven, krijste ze naar boven: "Meisjes! Komen, allemaal!"
Harry wachtte geduldig in de grote eetzaal totdat alle meisjes aangekomen waren. Elk meisje kwam afzonderlijk bij hem om iets te vertellen over zichzelf en een klein gesprekje te voeren.Het was niet dat Lena een goede indruk op hem had gemaakt, nee, eigenlijk totaal niet. Maar ze had iets wat de andere meisjes niet hadden, ze straalde iets uit, iets wat hij niet precies kon benoemen.
Lena was 17 jaar oud en ze was lang en smal van al die jaren in het weeshuis. Ze had kastanjebruin haar en grote, blauwe ogen. Ze had mooie, rose, volle lippen.
------------------------------------------------------
-2 maanden later-
Lena kwam thuis van tennisles. Harry had haar daarop gezet omdat hij wou dat ze nog wat bewegelijks deed in plaats van de hele tijd rond te hangen. "Paahap!" riep ze, maar er kwam geen antwoord. Ze besloot om dan maar boven te gaan kijken. Ze wou het leuke nieuws vertellen dat ze 2 keer gewonnen was aan haar vader.
Maar voor de slaapkamer van Harry bleef ze staan. Ze hoorde vreemde geluiden door de deur komen. Verbaasd keek ze door het sleutelgat. Ze schrok ontzettend van wat ze daar zag. Een onbekende blondine lag in het bed met Hazza op haar. Ze gingen steeds sneller en Harry veegde wat krullen uit zijn ogen. Het meisje leunde met haar hoofd achterover en had haar ogen dicht terwijl ze op haar lip beet. Lena draaide zich om. Haar vader was eigenlijk maar 3 jaar ouder dan haar ... En tot was hij allemaal in staat ?
JE LEEST
Harry, my dad?
Fanfiction-ATTENTION, THIS STORY CONTAINS SEXUAL THINGS- Het idee om een adoptieverhaal te maken, komt niet van mij, maar voor de rest heb ik alles zelf verzonnen :) Lena is de dochter van Harry Styles, hij heeft haar immers geadopteerd. Ze is 17 jaar oud en...