Capitolul 5-Revolta

11 0 0
                                    

Intre timp pe planeta Zortan:
Retrageti-va , inapoi in linia 5...astea erau ultimele cuvinte colonelului Jonh.Da Jonh , prietenul meu cu care zburam in cabina.Evitand gaura de vierme.Fusese capturat de malaci . Iar dupa cateva zile in inchisoare a pornit o revolta. Dar din pacate fusese eliminat in revolta de un lunetist malac.
Gandurile mele erau involburate cu ce am vorbit in cabina: A inceput schimbarea... absorbiti de gaura de vierme.
Si cu ce mi-a spus inainte sa plecam de pe pamant:
Prietene, sti tu ce spunea Regele Falian mereu in razboi: Sa nu va fie frica de moarte ci doar de ce va fi dincolo.Cand ma gandeam la asta ma linisteam mereu eram doar un soldat in razboi care a ajuns un mare si renumit comandant de trupe Comando sau O.S. (operatiuni speciale).
Dar acum Jonh a fost impuscat mortal in inchisoare. Vestea a venit cand eram gata sa atacam nava robotica de la o transmisie de la revolutionarii din inchisoare. Eram socat pentru ca corpul a disparut dupa ce a fost impuscat ceea ce imi aduce aminte de o legenda veche spusa de un mercenar Suytre care dr fiecare data cand se intorcea din alta galaxie spunea povesti uimitoare nu eram sigur ca legendele sunt adevarate.Dar...

LEGILE SUPRAVIETUIRIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum