2 POGLAVLJE:BRAT JE BRATU DRUG

29 1 0
                                    

Hellen-

"Hodam i naletim na....vukodlaka.Režao je na mene ali u tom trenutku je stigao Erik i......"Budilica.

Uzela sam sivu majicu sa plavim natpisom(London),bijele helanke,crno/bijelu traku za kosu i sive starke,kisa nije padala pa sam uzela samo torbu.Kad sam stigla pred školu ja sam vidila...tog vukodlaka.Trčala sam ali me je stigao no Mike je me zovnuo,pogledala sam gore i vidila ga na drvetu.Popela sam se gore i tada je stigao Erik i zarežao je.Vukodlak je pobjegao i mi smo polako sišli.Erik je sa puno mržnje govorio meni i sa puno ljubavi Mikeu :"Mike,šta je tebi da je pratiš a ti...ti si..grrr."Otišli su brzim hodom.Par sam trenutaka ostala pa i ja otišla u školu.Prvi čas je bio Francuski i sjela sam sa Kevinom.Rekla sam:"Zdravo Kevine,ti veoma čitko čitaš to,pa.....možeš li mi pomoći?" Klimnuo je.Pomogao mi je i uskoro je zovnilo.Sljedeći čas,čas matematike,sam sjedila sa Lucy i ispričala joj sve.Prve trenutke je zurila,pa se mrštila i onda me upitala:"Zar nisi odmah vidila da je ovaj grad pun tajni i zar ne znaš da te Erik mrzi?"Razmislila sam i složila se.Tad je zvonilo za sport i bila sam u timu s Mikeom.Malo smo popričali pa onda se uozbiljili.Uskoro je zvonilo za kantinu(ručak) i otišla sam.Lucy me je tamo pozvala da sjednem sa njom,Kevinom,Mikeom i Selenom(jedna djevojka).Krenula sam ali me je nečija snažna ruka zaustavila.Neko je toplo rekao:"Ona sjedi sa mnom" okrenula sam se i.......MOLIM!!!Erikova ruka je stajala ispred mene.Sjela sam pa je i on.Upitno sam ga pogledala i on je progovorio:"Hvala ti što si me spojila sa bratom i još nešto....znaš da nismo dobro počeli,paa mogli bi probati ispočetka,ja sam Erik."Ispružio je ruku i ja sam onda učinila isto:"Ja sam Hellen" nasmijali smo se i tada je zvonilo.Kada sam završila sve časove došao je jedan stariji,popularan momak.Zvao je se Danijel i rekao mi je:"Znaš...promatram te neko vrijeme Hellen,paa želiš li da izađemo?" odgovorila sam pozitivno i otišla kući.Kada sam stigla javila sam se baki.Otišla sam onda do laptopa i poslala g-mail mami.Tada sam legla spavati.Sutradan je bio vikend.Otišla sam na doručak i pojela svoju kajganu.Otišla sam poslije jela u park i tamo srela Erika.On je došao do mene i ljutito progovorio:"Izlaziš sa Danijelom!Ne mogu da vjerujem,iznevjerila si i Mikea i mene!" tada sam svoj izraz iznenađenja promjenila u ljutiti izraz:"Erik ja imam pravo da izađem s kim hoću!Shvati to!"Sad je on bio iznenađen ali ubrzo je rekao:"To je za tebe dobro." Okrenuo je se i otišao.


Erik-

Ne mogu da vjerujem.Izlazi sa Danijelom,sa klipanom,sa levatom.Ne znam šta sam,ljut?Ne,tužan?Ne znam šta je to,prestrašen?Nikad.Pa šta sam?Mislio sam u sebi.Ogladnio sam.Počeo sam njušiti i nanjušio sam nekog u blizini i otrčao sam.Lijepo je ići brzo i zapaziti svaki detalj.Stigao sam u šumu i vidio novinarku.Ubio sam ju i uzeo krv za zalihe a malo sam popio.Čujem vrisak,stani poznajem ga.Trčao sam do izvora vriska što sam brže mogao.Imao sam šta i vidjeti.



Dark Secret London/Tamna Tajna LondonaWhere stories live. Discover now