N I A L L
Niall_Official : Harolde?
Harry_Styles : Co chceš zase ?
Niall_Official : Už si nějakej ten pátek píšu s jednou holkou a napadlo mě ..
Harry_Styles : Ne,nepujdu s žádnou na rande !
Niall_Official : Ne,tu bych ti ani nedal..
Harry_Styles : Jo ahá,už to chápu!! Má aspoň velký kozy a prdel??
Niall_Official : Ty si opravdu debil.. Nevim,ale má strašně hezký oči.
Harry_Styles : Takže má velký kozy ! Pošli mi její fotku,dělej.
Niall_Official : Nevim jak má velký kozy Stylesi ! A proč si vlastně píšeme když jsme hnedka vedle sebe na gauči?
Harry_Styles : Nevim,nech to tak pro lepší efekt.
Niall_Official : Ok.
Harry_Styles : A co si mi o ní vlastně chtěl říct?
Niall_Official : Jestli by si nešel se mnou a s ní do spoečnýho chatu.. Aby byla sranda a tak..
Harry_Styles : Co si myslel tím : ,,A tak.." ??:D
Niall_Official : Chci aby si jí přemluvil k tomu aby přijela do Londýna...
Harry_Styles : A od kaď je?
Niall_Official : Česko.
Harry_Styles : Není to někde v Narnii??
Niall_Official : To nevím,ale to je uplně jedno Stylesi !! Prostě pojď to toho společnýho chatu.
Harry_Styles : No dobře,dobře.. Tak mě tam přidej. Jak se jmenuje na twitteru?
Niall_Official : carlycat69
Harry_Styles : Wrr
Niall_Official : Stylesi !!!
Harry_Styles : No dobře,tak dělej !!!
C A R L Y
Niall_Official přidal(a) uživatele Harry_Styles.
carlycat69 : Ehh. Ahoj?
Niall_Official : Ahoj Carrie.
Harry_Styles : Čus.
carlycat69 : Těší mě,Harry Stylesi.
Harry_Styles : Mě taky,Carly Cat.
Niall_Official : Jmenuje se Carly Ray Hudsonová,debile.
carlycat69 : To je jedno:D.
Harry_Styles : Nechceš přiject do Londýna Carly?
carlycat69 : To už jsi další ?? Promiň,ale ne..
Harry_Styles : Proč??
carlycat69 : Protože.
carlycat69 : Btw. Vy se s Niallem znáte?
Niall_Official : Je se mnou v kapele.
carlycat69 : Aha,já si říkala že jsem ho už někde viděla.. Ségra je z tebe hotová Harry !!
Harry_Styles : Pozdravuj jí:).
carlycat69 : Radši ne,protože by to byla ještě větší scéna než když jí pozdravoval Niall.
H A R R Y
Harry_Styles : Jakto že nevyvádí z toho že jsme "ti z One Direction" ??
Niall_Official : Protože je normální. Nebere mě jako Nialla z 1D ale jako Nialla Jamese Horana co bydlí v Londýně. Je úžasná
Harry_Styles : Škoda,že tu už máš ty,bych po ní šel .!! Pošli mi její fotku
Niall_Official : Ne.
Harry_Styles : No tak nežárli Horane a poši mi jí.
Niall_Official : Ne,protože kdyby na to pak přišla,přestala by se se mnou bavit .
Harry_Styles : Jdi do háje..
C A R L Y
Harry_Styles : Pošleš mi tvojí fotku,Carly?
carlycat69 : Dobře,ale slib mi,že to nikomu neukážeš !
Harry_Styles : Přísahám na svoje kudrnatý vlasy že to nikomu neukážu.
Odeslali jste fotku uživateli Harry_Styles
Harry_Styles : Wow.. ! Ani se nedivím,že je z tebe Niall tak hotovej !
carlycat69 : ??
Harry_Styles : Je do tebe blázen! Už asi 2 měsíce nemluví o ničem jiným než o tobě ! Byl by vďečný za to,kdyby jsi přijela Carly.
carlycat69 : Já..Já prostě nemůžu..
Harry_Styles : ?
carlycat69 : Prostě chtěla bych aby to bylo tak jak to je teď.. Aby jsme byli jen kamarádi a aby jsme se nesešli..
Harry_Styles : Proč se nechceš ale sejít?
carlycat69 : Prostě protože.. Mám pro to svoje důvody.
H A R R Y
Harry_Styles : Napsal jsem jí že jsi z ní hotovej a podobně,ale nechce se furt sejít.. Btw. Je strašně sexy a roztomilá !! Obojí v jednom !
Niall_Official : DEBILE !
Harry_Styles : Není zač.
><><
Snad se vám dnešní část líbila :). Je to něco trochu nového,tak snad se líbí. Miluji vás :)!
Votes,Komenty a zdílení potěší :3!! + napište prosím co si myslíte o tom,že Harry chce Carly :).
xoxo.
ČTEŠ
Because.. | n.h
FanfictionNiall_Official : Proč se se mnou nechceš sejít ? carlycat69 : Protože.. Niall_Official : Neukousnu tě. carlycat69 : Já vím Nialle,jenže mám pro to svoje důvody,víš.. -Original story by hannie333_