Her zaman olduğu gibi yine Yeliz den öpücükalarak uyandım evet ÖPÜCÜK Yeliz annegibi beni öperdi gerçi Yeliz benim ailemdi zaten biz birbirimizin ailesiyiz.Yeliz ve ben aynı evde yaşıyoruz şimdi nasıl diyeceksiniz biz Yeliz ileyetimhaneden arkadaştık orda ki tek dayanağım Yeliz di o olmasa çoktan kendimiasacaktım. Bizim trafik kazasında falan ölmedi ailemiz benim cami avlusunaYeliz in ailesi de onu karakolun önüne bırakmıştı zaten yetimhanedeki Ayşesultan koymuştu bizim adımızı o yetimhanedeki aşçımızdır oradaki tek iyi insandiyebiliriz. Biz yaramaz çocuklar olduğumuz için genelde ceza alırdık akşamyemeği yememe cezası gibi eğer gerçekten büyük bir şey yapmışsak da bir oda varoraya kapatılırdık biz oraya kendi aramızda hücre deriz. Ayşe sultan ne miyapardı bize yemek getirirdi bize annelik yapardı o melek. Ve sonunda 15yaşımıza geldiğimiz de biri bizi evlatlık edindi hem de Yeliz ve beni bu iştebir terslik olduğunu biliyorduk çünkü böyle bir şey tesadüf olamaz dediğim gibibiz yaramaz çocuklar olduğumuz için genelde kaçardık orada bizi görmüş Muratamca ve Leyla teyze ikisinin de çocukları olmuyormuş o gün bizi takip etmişlerve sonra tekrardan yetimhaneye döndüğümüzün ertesi günü bizi evlat edindiler.Biz ilk şaşırdık tabi çünkü fazla zenginlerdi ama bu iyi bir aile olduğumuzudeğiştirmezdi bide Leyla teyzenin kardeşi var Şule abla oda ablamız oldu kısazamanda biz geldik 16 yaşına tam süper ailemiz oldu alıştık derken Murat amcave Leyla teyze öldürüldü evet ölmedi öldürüldü bu bize büyük bir yıkım oldu tamiki hafta hiç konuşmadık ama ağlamadıkta çünkü Yeliz'inde benimde düşündüğümtek şey intikamdı bunu yapanları bulup onları öldürmekten beter yapacaktık kiyaptıkta tabi bu sırada bütün dövüş eğitimlerini aldık ve mafyalarla çalıştık bu sırada Şule abla itiraz etmedi çünküiçimizdeki öfkeyi oda gördü hatta bize yardım etti biz sonunda adamlarıbulduğumuzda ne yapabilirdik ki 16 yaşında kızlarız ve sonra bir abimiz denyardım aldık Yusuf abi İstanbul daki en iyi mafyalardan biri o bize bir depoverdi bide birkaç adam ama bir şartı vardı dövüş yeteneklerimizden sadece boksukullanmamızı istedi ve eğer gerçekten zor durumda olursak- çünkü peşimize fazladüşman takmıştık- kullanmamızı istedi bize de yemin ettirdi. Ve biz o katillerialıp o depoya sadist adamlarla kapatalı bir yıl oldu o bir yılda o adamıöldürmedik acı çektirdik ve hala çektirmeye devam ediyoruz. Bu süreçte sokakdövüşlerine katıldık. Ve şimdi biz Şule ablanın isteğiyle geldiğimizbu okulda kolumu tutup ayağınızı denk alın diyen kız bizim ona neleryapabileceğimizi biliyor mu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT BELALI KIZLAR!!
Teen FictionVe şimdi biz Şule ablanın isteğiyle geldiğimiz bu okulda kolumu tutup ayağınızı denk alın diyen kız bizim ona neler yapabileceğimizi biliyor mu ?