Bir sabah günüydü hava biraz sisli güneş biraz sessizdi sanki gökyüzünde birşeyler oluyordu güneş eskisi gibi yeryüzünü aydınlatmıyordu ama bunun nedeni çok açıktı yeryüzünde ve gökyüzünde olaylar oluyordu.Bugün okulların açılacağı gündü Şeyma'nın alarmı çaldı saat:07.00'ı gösteriyordu alarmını 5 dakikaya erteledi alarm yeniden çaldı Şeyma bu sefer kalktı üzerini giyindi ve saçlarını taradı o kadar sırada annesi aşağıdan "kızım hadi gel sofran hazır dedi" Şeyma da " tamam anne hemen geliyorum dedi. Şeyma kahvaltısını etti sonra çantasını aldı annesini öptü ve çıktı bu Şeyma'nın yeni okuluydu Şeyma lise 4 geçmişti sınıfta yeniydi iyi bir kızdı zil çaldı İstiklal Marşını okuduktan sonra tüm öğrenciler siniflarına girdiler Şeyma da sınıfını bilmediği için müdürün yanına gitmişti müdürüde sınıf hocasını çağırıp Şeymayı sınıfına götürmesini rica etti ama hoca'nın işi olduğu için reddetib Müdüre şunu dedi "Aaa hocam benim bir fikrim var Öğrencin Fulyayı çağırıp ondan rica edebilirim"dedi. Müdür gülmseyerek "evqet iyi fikir hocam benim de bir çok işim vardı iyi olur"dedi. Öğretmen hemen Fulyayı çağırdı öğretmen Fulyadan yardım istedi Fulyada gülümseyerek ne demek öğretmenim tabiki de götürürüm Fulya Şeymaya doğru elini uzattı "merhaba Şeyma ben Fulya 4 senedir bu okuldayım seni yeni geldin herhalde kısacası hoşgeldin "dedi. Şeyma da Fulyaya elini uzatarak "merhaba Fulya evet ilk defa bu okula geliyorum kısacası hoşbuldum "dedi. Ve birlikte sınıfa çıktılar sınıfları çok sessizdi hiç kimse bağırmıyordu,konuşmuyorlardı galba bir çok kişi yeni gelmişti. Oturmak için sınıfı gözledim ama hiç oturulacak yer kalmamıştı sadece ben ayakta kalmamıştım Fulyayla birlikte ayakta kalmıştık herkes birbirlerini tanımadıkları için tek tek oruruyorlardı. Zil çaldı 4-5 dakika sonra hoca içeri girdi selamlaştı ve bize doğru döndü "kızlar siz niye ayaktasınız" dedi. Fulya "öğretmenim yer yok o yüzden ayaktayız" dedi. Öğretmen hemen yer düzeni yaptı ve Fulya ile Şeymayı aynı sıraya oturtrurdu. Ders bitmişti ilk gün diye okul erken bitti hemen koşa koşa eve gittin anneme ilk günümden bahsetmek için çok heycanlıydım eve gittim annem telefonda biriyle konuşuyordu "tamam aylincim" dedi. Annem telefonu kapadıktan sonra "hoşgeldin kızım"dedi. Ve sonra sol yanağımdan öptü ben de merakla "anne telefon da kouştuğun kimdi" diye sordum. Annem "senin bebeklik arkadaşın vardı onun annesi" dedi. O anda şaşırdım bebeklik arkadaşı mı? İlk defa duyuyordum şaşırdım anneme şunu sordum " bebeklik arkadaşı ne anne"dedim. Annem bana gülümseyerk"canım kızım bebeklik arkadaşı demek bebekken birlikte büyümek demektir" dedi. Ve bana şunu dedi "he bu arada kızım annesi bizi yarın akşam akşam yemeğine davet etti "dedi. "Tamam anne"dedim. Ve sabah oldu yine alarmımı erteledim bir daha çaldı ve anca kalktım üzerimi giyindim annem yine kahvaltıya çağırdı yedim ve çıktım yine okul aynı geçti akşam eve dönerken mağzaya girdim kendime birkaç eşya aldım ve eve doğru yürüdüm annem aradı kızım hemen gel dedi hemen eve gittim üzeri mi giydim saçlarımı yaptım ve çıktık eve doğru ilerledik annem zile bastı kapıyı açtılar annemle sarıldılar sonra içeriye geçti bana dönerek "aa Şeyma sen ne kadar büyümüşsün dur seni kızımla tanıştırıyım" dedi. Yüksek bir sesle " Fulya kızım bak bebeklik arkadaşın geldi hadi gel tanışın" dedi. Ben heycanla bekledim o sıra da Fulya geldi bir baktım Fulya sınıf arkadaşım çıktı çok şaşırdım tabi o da şaşırdı Fulya'nın annesi "kızım tanışsan Şeymayla " dedi. Fulya kahkaha atarak " annecim biz zaten okuldan tanışıyoruz " dedi. Fulya'nın annesi " aa ŞANS' A BAK " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeş varken Kanka ne?
Randomkardeşliğin efsane tutkuları bırakılmayan bir dostlar kardeşlerin hikayesi bitmeyen hikaye mucize dolu ama üzgünlükte dolu ayrılamayan iki dostun hikayeleri asla bitmeyen ve kaybolmayan dosluk için sevgi için anneleri sayesinde tanışan iki dost dost...