♥Rap Monster♥

1K 70 2
                                    

Nume: Kim Namjoon

Grup: Bangtan Boys

Nume de scenă: Rap Monster

Data naşterii: 12 Septembrie , 1994

Înălţime: 181 cm

Greutate : 64 kg

Grupa sangvină: A

Când au fost întrebați care este tipul lor ideal de fată, el a răspuns: " Cineva cu o voce frumoasă."Culoarea lui preferată este negru .

Dacă ar fi fost o fată, el ar vrea să se întâlnească cu J-Hope pentru că e ca o mamă.

S-a antrenat timp de 3 ani.

Este destul de fluent în limba engleză pentru că a trăit și a studiat în Noua Zeelandă când era mai tânăr.

După spusele lui Jimin, Rap Monster are o personalitate opusă imaginii sale, el fiind jucăuș si drăguț.

Are o aură bună, puternică pe scenă, dar în afara ei, este aparent foarte timid.

Dacă ar avea vreodată o prietenă care nu este o celebritate, ar scrie un cântec pentru ea cerându-și scuze pentru că e un idol.

Are o soră mai mică.

Rap Monster și J-Hope sunt de aceeași vârstă.

Numărul lui preferat este 1 .

Are cea mai bună engleză din trupă .

Fanii îi spuneau să își dea ochelarii jos, dar el a zis că îi va da jos atunci când va avea o frizură mai bună .

A spus că V ar fi cel mai dezastrous când vine vorba de întâlniri.

Se bucură când merge la cafenele pentru a asculta muzică, găseste inspirație și scrie versuri .

Rap Monster a lucrat cu Zico ( Block B ) înainte, când erau încă cunoscuți sub numele de Nacseo și Runch Randa.

A produs / compus peste 100 de piese

.A început să scrie versuri, când a fost la școală, pe manualele sale.

Sprijină în mod deschis drepturile homosexualilor / lesbienelor.

Când a fost întrebat ce va face peste 10 ani, el a spus: „Voi fi un rapper bogat." .

BTS factsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum