Miesiąc po zakończeniu szkolenia Sara,Amy i Rose dostały pierwsze zlecenie.W Iranie pewien bogaty szejk Mahemi Gojjhen od pewnego czasu dostawał pogróżki od organizacji terrorystycznej AMM.Terroryści grozili,że shakują jego konta bankowe i zabiorą całą ich zawartość.Zrozpaczony szejk zwrócił się z prośbą do CMA o ochronę jego pieniędzy.W dniu 24 Listopada o godzinie 9:00 wysiadły z samolotu w Iranie - już oficjalnie jako agentki Sara,Amy i Rosy. Dziewczyny zostały zakwaterowane w jednej z posiadłości szejka 20 minut samochodem od jego głównego domu.Dzień po zakwaterowaniu agentki przeszukały cały dom szejka,zamontowały podsłuchy i odpowiednio zabezpieczyły jego konta bankowe.Po niecałym tygodniu terroryści wysłali groźbę,że jeżeli nie odbezpieczy swoich kont zaatakują jego dom.Szejk przestraszył się lecz dziewczyny uspokoiły go i obiecały,że go ochronią.
Terroryści zaatakowali 3 dni później.Do domu przedostało się 20 ludzi.Nie wiedzieli oni,że w salonie czekają na nich Sara i Amy a w tym samym czasie Rosy przelewa wszystkie pieniądze szejka na jedno konto zabezpieczone tysiącami haseł i szyfrów.
Na dole równo o północy rozpoczęła się rzeź.Napastnicy rzucili się na agentki.Powietrze przecinał dźwięk strzałów i łamanych kości.W całym domu unosił się zapach prochu i krwi.w pewnym momencie Sarze skończyła się amunicja. Na bezbronną dziewczynę rzuciło się trzech mężczyzn. Dziewczyna jednemu z nich wytrąciła kopniakiem z półobrotu broń z ręki,drugiemu zadała serię ciosów w brzuch a trzeciego zastrzeliła trzema strzałami w głowę. W tym samym czasie Amy pokonała 4 mężczyzn swoimi umiejętnościami kung fu.Po niecałych 15 minutach terroryści zostali pokonani .Po chwili zbiegła do dziewczyn Rosy razem z szejkiem-,,udało się!!"-krzyczał szejk.Lecz przed domem nadal stała ciężarówka,którą przyjechali terroryści.Dziewczyny wybiegły z domu i otoczyły ciężarówkę-,,proszę wyjść z ciężarówki z podniesionymi rękami!!"-krzyknęła Amy.Nagle drzwi ciężarówki otworzyły się i wyszła z niej drobna ciemnowłosa kobieta,która cały czas się uśmiechała.Następnego dnia dziewczyny razem z kobietą wróciły do Los Angeles i oddały ją w ręce agencji.Nie wiedziały ,że ta kobieta zmieni ich życie o 360 stopni!!
CZYTASZ
Zagubione anioły
ActionJest to opowieść o przyjaciółkach pracujących w tajnej organizacji antyterrorystycznej znajdującej się 40 km od Los Angeles.Książka opowiada o przyjaźni i zdradzie.