Bu hikayenin gerçek olmasi sizin kendinizi benimsemeniz dileğiyle
-----
Artik liseye başlamistim kimseyi tanimadan gormeden herkes tuhafti bana ama ruh ikizimi bulmus gibiydim sanki .
Ankaradan yeni tasinmistik ve burayi bu semti bilmiyordum aslinda korkuyor gibiydim de butun arkadaslarimi sevdigim kisiyi orda birakmis ve yoluma devam edecektim .Okulun ilk gunuydu,kimseyi tanimiyordum tanimakta istemiyordum zaten . Yeni okul yeni arkadaslar edinmek bana gore degildi neyse kantine indim bir kiz gordum fazla dikkat cekici ama tuhafti gozlerimi ondan alamaz olmustum resmen serseri tipliydi sanki bana bakti ve kafasini gomdu yere kahvemi alip oturdum yan masaya bana bakip duruyodu gozlerimi alamiyordum ondan ve ayni sinifta oldugumuzu ogrendim adi deniz mis babasi yokmus baya bi arastirdim kizi neyse sinifa girdik yanima oturmustu bana sordugu ilk soru lezbiyen misin? Olmustu ne diycegimi sasirmistm bi kizdan etkileniyordum sanki ama bu nasil olurdu olamazdi , bende bilmem deyip gecistrdm tuvalete gitmistm kalbim cok hizli atiyordu ne desem bilemedim ama ondan etkilendigim ortadaydi .
-------Eve geldim onu dusunmeden yapamiyordum ama bu erkek degldi nasil olur ben degismismiydim anlam veremiyordum. Banyoya girdim soyunmaya basladim sanki bedenimde elleri vardi cok farkliydi hemen banyodan ciktim giyindim ve uyumaya cekildm bana noluyordu boyle anlamadim . Sabah oldu okula gitmek icin hazirlandim annem işe gitmişti bile babam kesin şirketteydi evden çiktim deniz bizim mahalledeydi ya inanamiyorum bizim okul bizim semt bizim mahalle kiz bana baglanmisti sanki motora binmisti, yanima geldi atla seni goturiyim diye bende bindim elim le beline dokundum simsikica hic birakmadan cok tuhaf oldum ya neyse okula gelmistk sonunda . O kadar tuhafti ki bi an sarilmak istedim neyse sinifa geldik yanimda oturdu bizim ki yuzune ayrintili sekilde izlemeye basladim yuzunde piercing vardi siyah saclari beni kendine cekiyordu sanki ama ben lez olamazdim benim bi erkek sevdigim vardi neyse dersler sirasiyla gecmisti ve ben derste sadece kitap okumustum deniz bana bakip kafasini asagi indiriyodu bunu neden yapiyo anlamadim . Teneffusteydik arka bahceye ciktim kimse yoktu arkadan denizin geldigini farkettim buraya geliyordu korkmaya basladim sanki elimden tuttu e duvara yasladi ya kizi tanimiyorm sadece bakisiyoruz ve simdi de duvara yaslamak vay be .
Dudagima bir opucuk kondurdu ve dedigi su bu kadar tatli olmak zorundamisin? Soruya bak itici oldugu her halinden belli kizin zAten onu iterek tuvalete kactim kendime inanamiyordum beni opmustu ve ben farkli hissetmistm hic olmadigi kadaraksam olmustu ve ben eve geldim yeni okul gercekten cok canimi sıkmışti biraz uyumak iyi gelicek sanirim .
Sabah olmustu ama hic okula gitmek gelmiyor içimden ama aklima o kiz gelince yatak batiyoru sanki kalk diye ve kalktim sonunda hazirlanip ciktim bu gun matematik vardi demekki dersten ya kacicam ya da uyucaktim .
Bu gun denizle tanismaya karar verdim artik aramizin iyi olma vakti gelmisti okula geldim tuvalete girdim deniz orda bi kizla sarmaş dolasti o an ondan igrendim peşimden gelmisti elimden tuttu birak dedim aglamamak icin zor tutuyorum ama kendimi yuzune baktim ne var dedim durum bildgn gibi degl seni tanimiyorm ama seviyorm dedi o an yuzunun hatlari oyle guzel di ki ondan gidemedim dovmeleri o kadar dikkatimi cekmisti ki bende bi an yaptrimak istemistm ne olursa olsun onunla tanisacaktim . Ve şoylde dedim yarin 12 de ^*** cafe