" Kau tunggu Adha. Aku takkan lupa apa kau buat dekat aku sampai keluarga aku buang aku. Kau rosakkan aku. Then kau tak mengaku. Memang shiall perangai." Aku memerhati lagat si Adha ni dan mencapai smartphone.
"Hello Hud. Jumpa kat tempat biasa. Ade bende nak bincang. Si Adha tu nak pergi 'bercuti' kat hutan. Camping kot. So kita boleh buat sesuatu. "
"Okey, set! Setengah jam aku sampai."
°°°°°°°°°°°
"Sial lah kereta ni. Baru servis dah rosak." Padan muka kau Adha. Ni baru permulaan.
"Seram sejuk je aku rasa. Kalau aku tahu lalu tempat ceni. Baik aku camping tempat biasa je. Haish." Tetiba aku rasa macam ade something belakang aku. Dah lah gelap malam gini. Adoii.
"Jangan kacau aku. Blah! "
Serentak tu, tangan aku dikelar. Terpancut darah terkena kereta aku.
"Ah! Natang betul lah setan ni. Haish."
Kepala aku terasa berat dipukul dengan objek tajam. Aku jatuh pengsan.
°°°°°°°°°°°
Adha. Aku ikat dia atas kerusi dalam sebuah bilik yang hanya bercahaya kan sebuah pelita. Setelah itu....
"Bangun sekarang!" Aku menendang kepala Adha.
"Eh ape kau buat kat aku ni? Sape kau?!" Adha bentak dalam kesakitan setelah tersedar.
"Kau kenal siapa aku. Kau boleh lupa apa kau buat dekat aku. Tapi aku takkan lupa apa kau buat dekat aku. Kau akan terima balasan." Serentak itu, aku simbah asid dekat muka si Adha ni. Padan muka. Takde dah orang nak dekat kau. Muka buruk.
"Arghh! " Sakit lah woi.
"Apa yang kau buat dekat aku lagi sakit. " Aku memotong semua jari kaki si Adha tu. Aku campak ke arah anjing-anjing yang kebuluran.
"Arghh! Berhenti. Siapa kau?!" Adha menjerit. Biar kau rasa Adha.
Aku membuka topeng muka lalu tersenyum tajam kearahnya. Biar kau tahu dengan siapa yang kau cari hal.
"Min! Sampai hati kau buat aku cemni"
"Tak payah kau nak mintak simpati dengan aku. Masa kau rogol aku,ada kau fikir perasaan aku. Perasaan pompuan-pompuan lain yang kau dah rosakkan. Hah?!" Aku mengambil pisau dan memotong telinga Adha lalu aku meratah-ratah daging telinga itu. Kenyal. Darah di sekeliling bibir.
"Arghhh!" Darah memancut keluar.Adha semakin lemah. Hud datang.
"Sayang, siap dah ke?" Min mengangguk.
"Hud! Kau? Sampai hati kau buat aku macam ni. Aku ingat kau kawan aku." Mata Adha mula merah, menitis air mata.
°°°°°°°°°°°
Aku Hud. Aku tunang Min. Aku tolong Min balas dendam dekat si Adha. Jangan ingat dia dah rosakkan orang yang aku sayang, die boleh terlepas. Aku berkenalan dengan die atas niat untuk membalas dendam.
"Adha! Kau ingat aku kawan kau?" Aku ambil pistol.
Menitis air mata Adha. Ketakutan.
"Sayang, biar aku selesaikan dia ni."
"Okey, Hud" Min tersenyum.
Poo! Poo! Poo! Aku tembak Adha sehingga berkecai dagingnya dan tercampak di sekitar bilik itu.
Aku dan Min meletupkan bilik itu. Tiada siapa tahu apa yang kami buat.