Hud dan Min meletupkan bilik itu. Mungkin mereka fikir tiada siapa dapat lihat apa yang mereka lakukan terhadap Adha."Hello, polis! Ada kes pembunuhan kejam dekat sini encik. Dekat bla bla bla....."
"Jangan kau ingat berdendam tu perkara elok. Sekali-sekala tu kita kena lah jugak berdendam."
°°°°°°°°°°°°
"Shit ah! Macam mana ni Hud? Most-wanted kita ni. "
"Relaks lh yang, okey pe most-wanted. Means kite ni hot k." Hud senyum.
"Hud ni jangan lh main-main time ni. Macam mane boleh ade orang tahu pasal pembunuhan Adha tu. How?"
"Yang tu wierd. Kite kene cari orang yang report tu, hapuskan dia. Hapuskan saksi"
"If sorang je saksi senanglah, kalau dua tiga orang. Cane kita nak settlekan?"
"Relaks. I'll call kawan yang pandai cari orang, hack account ni semua. Bla bla bla. Hah dia polis tau. Haha. "
"Takpe ke?"
"Relaks. Dah lama dia buat kerjaa jahat ni"
"Ouh okey, thanks "
"Welcome, yang" bibir ku bertaut ke bibir Min yang merah, seksi.
°°°°°°°°°°°
"Hud, aku jupe doh orang saksi tu"
"Thanks, Shah. Bagi aku semua maklumat. Details okey."
"Well, welcome. Upah takde?"
"Hey, cibs ni. Buat kerja nak upah je. Ye ah. Nanti aku belanja makan mamak tepi jalan eh."
"Ceit, baik aku makan sendiri. Setakat mamak masak, ape cer. Mak aku masak lagi sedap pe."
"Hahhaha. K ah chaw lu"
°°°°°°°°°°°
"Macam mana kau boleh nampak yang kitorang buat dekat mamat hari tu?"
Min mengasah pisau, mungkin mahu mengerat tubuh lelaki ini - menjadi hidangan sampingan.
"Aaa...aaa.aaku lalu kawasan tu. Paaatu nampak darah kat kereta. Aku ikut lah kesan darah tu. Then sampai dekat biii...lik tu...." Lagi!
"Pastu aku dengar orang menjerit. Aku call polis bila nampak korng keluar and letupkan bilik tu."
"Well, kau sorang jeke saksi? " Hud mengelar badan lelaki itu . Bergaris-garis badan lelaki itu.
"Haaaa.....ah" lelaki itu menjawab dalam keadaan semput.
"Baguslah, sayang mai sini. Ade daging baru. Sayang amik lah. Hud tak lalu. "
Min senyum.
°°°°°°°°°°°°
"Ape nama kau?"
"Emm, Faiq." Faiq semakin lemah.
"Kau kena terima ape yang aku akan buat dekat kau ni. Aku tengok badan kau ni lah kan, daging die macam lembut je. Tak sabar nak rasa. Kau nak aku masak daging kau tu masak lemak ke sup ke ape . Request lah. " aku senyum berhadapan mukanya. Mungkin menyakitkan hatinya.
Faiq tak terkata. Matanya semakin lama semakin gelap. Dapat die rasa tangannya dipotong. Darah memancut keluar namun dia tiada daya . Semakin lemah.
Setiap anggota tubuh badan nya dipotong kecil. Darah memancut ke seluruh rumah. Muka Min penuh dengan darah si Faiq yang meloyakan tekak. Namun bagi Min, biar darahnya busuk, meloyakan pun.Asal daging sedap. Berbaloi pe. Anggota kenyal - telinga, jari tangan, jari kaki, lidah direbus untuk 'melazatkan' hidangan itu. Daging Faiq yang lain, Min buat sup.
°°°°°°°°°°°°°
"Sedap ke sayang?"
"Sedap Hud, daging die lembut."
"Hahahaha, boleh lah rasa sikit."
"Nah" Min suapkan Hud .
"Ouh sedap. Kenyal-kenyal sikit."
Took! Took! Took!
"Sape plak tu?"
"Hud bukalah. Min nak makan ni"
Hud melangkah ke pintu rumah nya. Lalu dibuka. Shit. Polis datang. Lima orang polis. Shah berdiri di belakang. Sial Shah, tak boleh dipercayai langsung.
"Jangan bergerak! Angkat tangan"
Hud memberi isyarat supaya Min lari. Min menuju ke pintu belakang rumah itu. Namun.... die ditangkap oleh polis. Hud juga.
°°°°°°°°°°°
Kes mahkamah. Mahkamah menjatuhkan hukuman gantung sampai mati ke atas mereka. Entah mengapa mereka gembira.
Senyuman tidak lekang sehingga ke tali gantung.
"Aku nak cakap sebelum aku mati, balai polis ni takkan aman. Hahah. Jangan lupa." Min senyum lagi.
"Kamu diam. Jalankan hukuman sekarang." Kerah polis itu.
Kau ingat kau tak kan aman. Akan aku kacau balai polis ini.
Giliran Hud pula untuk dijatuhi hukuman. Masih tersenyum persis orang gila.
"Hey, polis. Jangan ingat aku takkan lupa korang. Aku akan ingat walau aku dah mati." huish, tak sabar nak jadi hantu, kacau diorng ni.
"Dah,dah. Jalankan hukuman gantung tu sekarang."
Dari detik itu, Hud dan Min mati di tali gantung. Korang rasa diorang balas dendam macam diorang balas dendam dekat Adha tak?