Capitolul 1 ,,Cine sunt ei?"

1K 52 31
                                    

Asta e echipa mea. Mee-mecaniul-chinezuaica cu parul scurt negru si ochii negri e ,o mica diavolita imbracata colorat,poate repara ori ce la .Nikki-organziatoare-de la curse de masini ,la cele de motociclete, driftruri sau in groapa satena cu ochii caprui poate rezolva ori ce. Eve-tocilara-satena cu ochi mici si vrezi acoperiti de ochelari ai spune ca nu are ce cauta pe o pista,dar are. La circuite noi ea calculeaza unghiurile, la ce viteza ar trebui sa luam curbele mari , caluculeaza dinamica.Si nu in cele din urma eu,Taylor - soferul-par negru ochi mari si verzi-albastri sunt cea mai buna, driftri,curse de viteza,in groapa ,pe rampa,fac ori ce,si o fac perfect.Noi suntem Diavolitele.

_______________________________________
Minunat .Liceu. Dupa o cursa si o petrecere la care am baut 25de shoturi de Tequila acum trebuie sa merg la liceu.Cui ii se poate intampla asta?Mie in mare.Ei bine mie si prietenelor mele. Am deschis ochii vazand ca nu sunt la mine in camera,defapt nici la mine in casa. Uitanduma mai bine eram pe masa de sufragerie din casa lui Nikki. Demented. Si era 7.30 intro ora trebe sa ajungem la liceu. Mam ridicat rapid de pe masa -cum suna asta-plecand in cautare prietenelor mele ignorand durere de cap cauzata de alcol.prin sufragerie era nu era nimeni inafara de un tip care dormea cu capul pe televizor,va trebui sa il intreb cum a facut asta. Am urcat in camera la Nikki gasindo pe ea dormind jumateate intrun carut de bebe jumatate pe jos. De unde a aparut carutul? Si inca doua fete una dormind cu capul pe burta lui Nikki alta in dulapul deschis.
-Trezirea muiere beata!! Iam urlat in ureche ea sarind in sus picand din cauza carutului si tipa care statea pe ea dand cu capul de podea mormaind ceva doar de ea inteles si adormind la loc,sau poate a lesinat.
-Ce vrei la 7 dimineata,esti dusa? Si de unde e carutul? Mormai Nikki
-Trebe sa ajungem la liceu intro ora. Iar carutul,tu dormi in el tu rezlovi de unde e..
-Fake it life..injura ea. Unde e Mee?
-Am eu fata de GPS?spun eu ironica.
Mormai ceva nu prea ortodox si se ridica.
-Cat ai baut aseara ?intreb eu curiosa fiind ca era intro stare mai proasta de cat mine.
-O sticla de Jack si cred ca in ea era ceva drog..
-Si totusi ai continuat sa bei..
Coborm jos in cautare lui Mee,care doarme cu capul in chiuveta un picior in cuptorul cu microunde si cu mana intro oala,in care cred ca e Margarita.
Nikki si a scos telefon facand o poza eu uitanduma la ea intrebatoare.
-Osa arate bine pe felicitarea de Craciun. Vine si raspunsul ei. Acum sa ne trezim micul mecanic. Scotand dou tigai pe care le ciocni una de alta lanca capul lui Mee care a sarit in sus dand cu capul de dulap si apoi picand injurand ceva in chineza.
-Ce vreti nebunelor? Si de ce Taylor arata ca nu panda carnivor?
-Ce panda visezi? A intrebat eu neintelegand la ce se rafera pana Nikki imi arata reflectia mea intro tigae.Chear aratam ca un panda carnivor. Machiajul negru imi era intins pe fata rosu a ajuns pana la ochi. Aratam ca un clovn nereusit. Mam spalat pr fata stergant tot.
Mergand sa ne schimbam cu ceva mai decent pentru liceu din dulapul Nikitei. Eu alegando perechie de blugi negri lungi si un maieu tot negru stramt si simplu care imi scotea pieptul in tenisi negri o linie de tus si un luciu incolor. Mee fiind imbracata intrun tricou alb pe care scria ,,Dangerous Life'" si blugi mov. Nikki fiind intrun maieu grii largut si blugi albii cu tenta de albastru,avand acelasi machiaj neam luat cegile de piele negre si am iesit afara dandumi seama ca avem o problema.
-Girl's..avem probleme.. nu avem decat masilile grupului si un taxi la ora asta nu gasesti iar scoala de la 13 starzi distanta si trebe so luam pe Eve.spun eu
-Sunt surprinsa ca sti unde e scoala avand invedera ca nu prea dai pe acolo.
-Deci pe scurt trebuie sa mergem la scoala cu Lamborgini 896TPInescos pe piata si tunat la maxim de un rosu sangeriu.scurteaza Mee.
-Da! Amitem eu si Nikki simpultam fiecare dand buzna intro masina. Pornindo ascultand motorul cum toarece,adoram sunetul acesta. Apasand acceleratia cu celalalte dupa mine eu find in misloc i cu 5 cm mai in fata atragand toate privirile
******
Eve e in masina lui Mee auzind de aici cum tipa sa incetinim.Dintro data trei masini exact ca ale noastre dar pe negru apar lanaga noi. Asta nu e in regula. Am accelerat pana la 200 sc fetele langa mine nici ei nu se lasa venind lanaga noi. Ceva nu e bine ,am scos telefonul sunandule pe fete.
-Fetelor ceva nu e in regula.a spus eu.
-Stiu.
-Mee esti langa una dintre masini,vezi soferul?
-Geamuri la fel ca ale noastre Anti-racheta caroserie de 450. Sunt identice cu ale noastre inafara de culoare.
-Nu mirosase a bine.Bagati pana la 250 mergand spre scoala. Spun eu.
Am accelerat toate deodata ceilalti venint dupa noi. Era ciudat nu era ca intro cursa nu incercau sa ne depaseasca se tineu in rand u noi,parca vroiau sa vada cinei in masini. Am ajuns langa liceu toti se holbau de parca a cobort Dumnezeu pe pamant,ajunsa in parcare facand un drift perfect profesionist am stins masina. Toti am iesit deodata si noi si cei din masinile celalalte ,din care au cobort 4 baieti. Ochii mi au picat pe unul cu parul nisipiu si ochii verzi. Era Adonis in persoana desi toti aratau perfect. Dar 4 baieti , perfect,care conduc mult prea bine si cu masini mult prea scumpe si mult prea tunate poate insemna un singur lucru.
-Diavolii..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 04, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Atractia DiavolilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum