Începu sa plouă.Imi era frig asa că m-am dus să aprind focul de la șemineu.Nu puteam să-mi iau gândul de la tot ce se întâmplase.Asa că m-am așezat pe canapeaua învelită în catifea , pregătită să reflectez asupra poveștii de dragoste la care am visat mereu. Totul pornise in ziua în care am început școala în America..era un nou început într-o țara străină. Speram sa fac față provocării.Eram așa emoționată când am intrat pe porțiile de un albastru turcoaz ale Marelui Liceu Fossil Ridge, dar am continuat intrând pe un culoar cu ferestre mari si cu dulapuri argintii trecand si pe lângă sălile de clasă. Nu știam pe unde sa o iau ca sa ajung la director așa că mă uitam pe o harta micuță dreptunghiulara sperand sa găsesc drumul cel bun când , deodată m-am trezit cu o ușă în față. Desigur am căzut ,iar cărțile mele s-au împrăștiat prin jurul meu. Imediat m-am trezit cu o mâna în față mea si am auzit o voce care spunea :"-Hey ești ok? Chiar îmi pare rău dar nu te-am văzut. Amețită si puțin confuză mi-am ridicat privirea încețoșată și am rămas nemișcată pentru un moment. Mă uitam la cei mai albaștrii ochi pe care îi vazusem vreodată alături de un păr brunet stralucitor și niște buze perfecte, puțin groase. Era un baiat înalt cu niște mâini puternice ,cu un ghiozdan negru in spate,imbracat cu un maieu gri și cu niște blugi albaștri. Pur si simplu rămăsesem atât de fixata pe înfățișarea lui dar am reușit să mă trezesc așa că i-am dat mâna și m-am ridicat ușor. Dupa ce m-a ajutat să-mi ridic cărțile i-am spus :"-Da, mă simt bine. Oricum a fost vina mea.
" -Nu te învinovăți . Eu mă grăbeam sa ies de la oră de istorie fiindca mă plictiseam.
Nu realizam că purtam o discuție cu el..eram puțin timidă.
"-Apropo ești nouă? "
"-Da, e prima mea zi aici și încerc să găsesc biroul directorului.
"-Aaa biroul directorului..merg des acolo , dacă vrei pot să te duc.
"-Sigur.Mersi. Deci ar trebui să știu ceva special despre liceul ăsta?
"-Păi liceul e împărțit în mai multe grupuri : băieții populari, majoretele, tocilarii, ciudații și rockeri. Știi tu ca în orice liceu.
Era așa frumoasă. Avea ochi caprui ,păr șaten , obraji roșii, un zâmbet strălucitor.
Era îmbrăcată cu un maieu negru mulat, cu o geaca de piele neagra niște blugi albaștri și avea o geantă maro.
"-Să ghicesc tu ești in grupul tocilarilor nu?
"-Haha nu, dar nu aș arata așa rau.
"-Nu ar trebui să existe diferențe. Dar mereu vor exista.Gata ,am ajuns nu?"
"-Da ,dar speram ca mai avem timp să mai vorbim. "
"-Ne vedem cand ies de la închisoare. Până atunci du-te și învață la istorie.
Se aplecase să caute cv-ul ei în geantă. Sper să ne mai vedem, în privat pentru că daca mă vede Tessa am încurcat-o.
"- Succes .Apropo să nu te uiți in ochii directorului pentru ca te intimideaza. Ne vedem la ore."
CITEȘTI
De la prietenie la iubire
RomanceYou want a love that consumes you , you want passion and adventure and even a little danger.