Micul Secret

37 3 2
                                    

Am intrat în biroul directorului pentru ai arăta cv-ul. Voiam sa merg cât mai repede la ore pentru a nu ramane în urmă cu studiul, deoarece eram clasa a 11-a și nu era de glumit. Așa ca i-am dat cv-ul directorului care arăta destul de serios și am început o discuție care știam că se va termina repede.
"-Bună Ziua Domnule Director , eu sunt Jessie și dupa cum știți este prima mea zi aici."
"-Buna Jessie, poți să-mi spui Domnul Fox daca iți este mai ușor. Cv-ul tău arată foarte bine. Îți urez o primă zi perfectă. Succes la ore. Poți pleca."
"-Mulțumesc , Domnule Fox. La revedere."
Am ieșit ușurată pentru că scăpasem, dar probabil partea grea abia începea. Era pauza , așa ca mă îndreptăm spre noul meu dulap pentru a îmi pune cărțile nefolositoare pentru ora ce urma. Aveam chimie și trebuia să mă duc la clasa a 11 C. Lumea se uita un pic ciudat pentru nu mă cunoștea. Era normal, eram nouă. Dar mi-am continuat drumul și după ce am dat colțul am găsit clasa. Am închis ochii pentru o secundă , am expirat ușor și am deschis ușa. Am intrat uitându-mă în jur ,văzând 3 grupulețe iar într-unul l-am văzut și pe băiatul pe care abia îl cunoscusem, dar nu m-a observat...poate era mai bine. M-am așezat într-o bancă liberă așteptând profesorul. Auzeam diferite vorbe în jurul meu , dar nu mă interesa. Eram ocupată cu repetarea studiului făcut. Deodată, a intrat profesorul. Toată lumea s-a așezat imediat și a salutat. Profesorul a pus câteva întrebări , apoi a început să scrie pe tablă. Scriam atenta până ce m-am trezit cu o mână pe umăr. M-am întors și mi-am dat seama că era el care îmi spunea în șoaptă:
"-Hei cred ca ai uitat să-mi spui numele tău. Eu sunt Damon."
"-Îmi pare bine ,Damon. Eu sunt Jessie."
După ce i-am spus numele meu m-am întors repede la ceea ce făceam. Dar, mă trezesc din nou cu o mână pe umăr.
"-Deci ce s-a întâmplat la director?"
"-Nimic interesant. Conversația noastră a durat doar 2 minute maxim. "
Vedeam că se uită o fată la noi foarte invidioasă așa evitam să mai vorbesc cu Damon mai ales in timpul orei.
S-a sunat de pauza.Nu știam cum a trecut ora așa repede. Când să plec să mănânc ceva m-am gandit să îl întreb și pe el dacă ar vrea să meargă cu mine. Dar cand m-am întors am vazut doar momentul în care aceea fată s-a dus la Damon și l-a sărutat. Atunci am înțeles. Nu aveam ce căuta cu el. Am plecat repede la sala de mese. Mi-am luat de mâncare și m-am așezat la o masă. Era cum spusese Damon, grupuri și grupuri. Eu cred că m-am așezat alături de cei tocilari. N-aveam nimic cu ei, îi credeam chiar de treabă așa că am intrat în vorbă cu ei. Aici mi-am facut o prietenă pe nume Rocky care chiar mi-a povestit în detaliu despre cei din liceu. Am înțeles care era treabă între Damon si aceea fată pe care o chema Tessa. Erau împreună 2 zile apoi se despărțeau, iar se împăcau și tot așa. Ea era în grupul majoretelor iar el în grupul băieților populari . Era de așteptat.
Am terminat orele și mă îndreptăm catre ieșirea din școală. Toată ziua îl evitasem pe Damon știind că nu ar trebui să mai vorbim.
Am ieșit și deodată îl văd ca vine spre mine.
"-De ce mai evitat azi?"
"-Tessa nu? Uite nu vreau să pară că suntem mai mult decât prieteni. Nu vreau să intervin în relația ta."
"-Aa..deci ai aflat. Știi ce ,cum ai spus suntem doar prieteni deci nu vad nimic în neregulă. O să îți dau mesaj diseară. Așa că ține telefonul aproape."
"-Dar...cum ai..?"
Înainte să termin propoziția a plecat în grabă. Probabil avea antrenamente la fotbal din câte îmi spusese Rocky la masă.
M-am urcat în mașină și am plecat spre casă. Răsuflam...scăpasem de prima zi.
Am ajuns acasă, mi-am făcut un duș și m-am băgat în pat pentru că eram obosită. Înainte să mă culc mi-am verificat telefonul dar nu primisem niciun mesaj. Probabil uitase.... Poate vorbea cu Tessa....Astea erau gândurile mele.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 29, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

De la prietenie la iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum