Vi mødes udenfor

602 6 3
                                    

Vanessas synsvinkel
*************************
Der var et ord som fløj igennem mit hovede da min mor fangede mig på toilettet og det var FUCK. Jeg tog min morgenkåbe på og løb ud til min mor som stod ved hovedetdøren. Hun stod der sammen med min bedste veninde Rikke. "Desværre men Vanessa har fået stuerast så i må ses på et andet tidspunkt", sagde min mor til Rikke. Vi skulle være sammen i dag, mig og Rikke var blevet indvitert til en fest på gymnasiet. Der blev altid holdt de fedeste fester på gymnasiet. Jeg så lidt surt på min mor. "Vent", råbte jeg lige inden at Rikke skulle til at gå ud af døren. Jeg gik hen mod Rikke. "Hvor tror du at du skal hen unge dame?" Spurgte min mor med en bestemt stemme. Jeg gav hende (jeg har ikke gjort noget galt) blikket og spurgte: "Må jeg i det mindste ikke sige farvel". Min mor nikkede lidt. Jeg gik hen til Rikke og gav hende et kram. Jeg hviskede stille i hendes øre. "Vi ses om ti minutter i min baghave". Rikke så lidt forbavset på mig. "Okay vi ses", sagde hun og gik ud af døren. Jeg gik op på mit værelse, uden at sige et ord til min mor. Jeg tog min morgenkåbe af og tog nogle bukser og en T-shirt på. Jeg kikkede ud af mit vindue. Rikke stod der allerede."Rikke, kom med stien". Rikke skyndte sig at tag stigen og sætte den op ad væggen. Jeg kravlede forsigtigt og stille ned af stien. Jeg væltede stien så det ikke så ud som om at bi havde brugt den. "Vi går hjem til dig", hviskede jeg til Rikke. Hun nikkede kort, og vi skyndte os væk.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 12, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Min kropWhere stories live. Discover now