Capitolul 4

31 5 1
                                    

Ma trezesc speriata , inca sperand sa fiu in casa mea , alaturi de tatal meu , dar speranta mea se risipeste rapid cand il observ pe Harry stand fata in fata cu mine . Imi zambeste timid sperand sa nu ma speri, iar degetele sale imi ating usor obrazul , atingerea sa facandu-mi pielea de gaina . Se apropie incet de fata mea , iar eu speriata imi intorc capul , crezand ca vrea sa ma sarute , dar el imi da un scurt sarut pe obrazul meu pal , eu imediat inrosindu-ma . Acest gest m- a facut sa cred ca Harry nu e un baiat atat de rau pe cat pare .
- Haide , iubito , sa mergem sa ne spalam , spune si imi intinde mana in speranta ca o voi prinde , dar eu ma impotrivesc si ma ridic usor din pat fara ajutorul lui . Harry imi da o privire fulgeratoare , fiind desigur nervoas pentru ca il resping , dar nu zice nimic si ma lasa sa trec pe langa el , conducandu-ma spre usa baii . Odata intrata in baie , ochii imi raman atintiti pe oglinda si raman suprinsa cand imi vad figura . Ochii sunt rosii , posibil am plans in somn , acest lucru mi se intampla din momentul in care mama a plecat de langa noi , iar de atunci ma trezesc cu ochii rosii. Harry imi vede incruntarea si ma trage usor de brat punadu-ma in fata oglinzii , el fiind in spatele meu , bratele sale inconjurandu-mi talia .
-Uite , iubito , nu-i asa ca facem un cuplu atat de frumos , spune nu inainte sa imi sarute dulce obrazul . Cuvintele sale ma ranesc si nu imi pot controla furia si izbucnesc.
-Stii ce ? Noi doi nu o sa fim niciodata impreuna , de ce nu ma lasi in pace si nu ma duci acasa la tatal meu si iti continui viata alaturi de prietenii tai ? Spun cu toata furia .
-Cum indrazbesti curvo ! striga Harry , ochii lui transformandu-se intr-un verde intunecat. Ma trage dur de brat si ma intorce cu fata spre el . Ma tranteste de cel mai apropiat perete si imi strage cu putere gatul .
-De cate ori trebuie sa iti repet ca vreau sa fii o fata cuminte si sa ma asculti ? Hmm ? Spune si mareste stransoare gatului meu , deja incepand sa ma doara capul . Nu-i asa ca o sa fii o fata cuminte si o sa ma asculti ? Nu-i asa Kim ? Stau tacuta , aprope fara respiratie , siroaie de lacrimi curgand pe fata mea , ragandu-l din priviri pe Harry sa imi dea drumul .
-Raspunde , la dracu ! Tipa nervos .
-D-Da , raspund cu jumatate de gura , iar dintr-o singura miscare imi da drumul , eu cazand imediat joi . Sughituri parasind gura mea . Harry iese nervos pe usa inainte sa adauge :
- Sa te vad in zece minute joi , ai inteles ?
-D-Da spun .
*****
Sunt in baie de aproximativ 5 minute si nu m-am miscat de aici . Frica a pus stapanire pe mine . Mainile imi tremura , iar eu plang neincetat . Cred ca am un atac de panica . Iar cand am un atac de panica nu ma pot opri prea usor . Incerc sa ma ridic in speranta ca ma voi linstii dar nu pot . Durerea din sufletul meu nu ma lasa . Mi.am lasat capul pe spate si am inceput sa respir greu . Ramaneam fara aer , aveam urgent nevoie de pastilele mele. Mi-am inchis ochii si am incercat sa respir regulat , dar toate amintirile imi ingreunau sarcina .
*****
Alergam pe strada in cea mai mare viteza ca sa ajung la cea mai buna prietena a mea Marie . Totul a fost distrus cand am auzit ca parintii mei sa despart , nu puteam accepta asta . Mama l-a parasit pe tatal meu cu un alt barbat si a decis sa plece , sa il paraseasca pe tata si cel mai important pe mine , cand am cea mai mare nevoie de ea. Ea pleaca cu altcineva care nu este tatal meu si acest lucru ma nelinisteste . Ajunsa in fata casei lui Marie , bat timid la usa , iar ea deschide incet usa , neasteptandu-se sa ma vada la ora aceasta la ea acasa .
- O doamne , Kim ! Ce s.a intamplat ? Vino ! Spune ingrijorata , conducandu-ma in camera sa.
- Vreau sa vorbesc cu tine , Marie . spun printre sughituri . Ceva groaznic s-a intamplat ! Spun cu o voce joasa .
- Ce s.a intamplat draga? spune nerabdatoare sa afle ce este cu mine .
- Parintii mei , spun... Divorteaza ..

******
De atunci am ramas in soc si cand mi se intampla acest lucru mi se face rau si lesin in unele momente . In momentul asta am nevoie de prietena mea si de parintii mei .
- Vreau ca totul sa fie ca la inceput .... Aceste sunt ultimele mele cuvinte inaite sa cad intr-un somn adanc .
*******
Harry pov'
Dupa ce am aranjat masa , am stat cateva minute dupa Kim , sperand sa apara , dar nu cred ca se va arata prea curand , asa ca urc scarile pana in camera noastra si bat usor in usa bai.
-Iubito , strig sperand sa deschida usa , dar tot ce aud este un ceasul din camera ce bate usor . Panicat , deschid usa si imi vad ingerul pe jos , fara niciun pic de viata . Ce i-am facut ?
-Kim , strig , ingrijorat . O scutur putin si ii iau pulsul. Grabit il sun pe cel mai bun prieten al meu Louis .
- Hey , Harry , ce s-a intamplat ? Intreaba cel mai bun prieten al meu .
- Lou , trebuie sa vii neaparat la mine , ii s-a facut rau lui Kim . Spun uitandu-ma la ea cum sta acolo fara pic de viata . Dupa ce ii explic lui Louis , acesta imi promite ca va fi la mine cat de repede poate . O ridic cat de repede pot si merg cu pasi rapizi spre camera , asezand-o pe pat .

****
Louis a ajutat-o , iar ea doarme in patul meu ca un inger . Lou mi-a spus ca a avut un atac de panica , din cauza mea desigur . Nu pot sa cred ca am ranit-o atat de tare . Sunt un nenorocit , nu o sa mai vrea sa vorbeasca cu mine , nu pot sa cred ca am ranit acest inger firav .... Sunt un monstru..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 29, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

DarknessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum